Ütős nyereményekkel pörgettük fel a hazai áruk eladását
CBA: Sokan mobilról játszottak az Apple cuccokért
Több ezren játszottak 2021.03.18.–04.14. között a Magyar Termék és a CBA közös nyereményjátékában, ahol a napi és heti nyeremények mellett egy értékes Apple csomag volt a tét. A játékosok az akció során általában többször is vásároltak a tíz résztvevő vállalat több mint 260 védjegyes termékéből. A MAGYAR TERMÉK hírlevél és közösségi médiás megjelenéseinek kiemelt jelentősége volt a kódfeltöltő weboldalra történő terelésben.
Jelentős volt a nyerni szándékozók közt a mobilról érkező látogatók aránya, ami mutatja, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetéseknek köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében.
//
Többször is vásároltunk a SPAR-ban az egymillióért
Szintén több ezer kódot töltöttek fel a Magyar Termék és a SPAR Csepel kerékpárral, Magyar Termék ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös promóciójában részt vevők 2021.03.11. és 04.07 között. Ennek keretében számos itthon gyártott termék került a kosárba, a többség kétszer, de volt, aki négyszer is szerencsét próbált. 14 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR-üzletben elhelyezett kihelyezésekkel hirdették.
– Látszik, hogy a pandémia ellenére széles körben érvényesülni tudott a kampány üzenete, több ezer egyéni vásárlót sikerült megszólítani, ebben a nehéz időszakban is – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője, hozzátéve, hogy még az utolsó napokban is érkeztek új játékosok. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >