Útközben is fogyasztható saját márkás deli by Shell termékek
A deli by Shell, a Shell töltőállomások saját márkájának étel- és italkínálata további termékekkel bővül. A népszerű hot dog, a szendvicsek és az ízletes kávé mellett a vásárlók mostantól saját márkás ásványvizet vagy akár sóspálcikát is választhatnak.
Itthon korábban a saját márkás termékek kevésbé voltak népszerűek, mint a márkázott társaik, azonban idővel a vásárlók bizalmat szavaztak ezeknek a termékeknek is, hiszen felismerték, hogy kedvező árért a megszokott színvonalat kapják. A deli by Shell márka is ilyen: garancia a magas minőségre és megbízhatóságra, ahol az ételkínálat kialakításában az ízvilág, a széles választék és a gondosan kiválasztott hozzávalók hangsúlyos szerepet kapnak.
A Shell folyamatosan fejleszti deli by Shell kínálatát, hogy a vásárlók számára ízletes, minőségi harapnivalót biztosítson, és a széles termékválasztéknak köszönhetően mindenki ízlésének megfelelőt választhasson. Az ízletes szendvicsek mellett a frissítő kávé, gyümölcslevek, paninik, hot dogok, grillcsirke és pékáruk találhatóak. A laktózérzékeny és a vegetáriánus étrendet követők is találnak a deli by Shell termékek között olyat, amit helyben vagy útközben is elfogyaszthatnak.
A saját márkás ételek és italok választéka most tovább bővül sóspálcikával, szénsavas és szénsavmentes 0,5 és 1,5 literes kiszerelésű ásványvízzel, amelyet sokan az utazásra visznek tovább magukkal. A legújabb termékek mellett a Shell tovább keresi azokat a lehetőségeket, amelyekkel bővítheti a töltőállomások shopjainak kínálatát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >