Útközben is fogyasztható saját márkás deli by Shell termékek
A deli by Shell, a Shell töltőállomások saját márkájának étel- és italkínálata további termékekkel bővül. A népszerű hot dog, a szendvicsek és az ízletes kávé mellett a vásárlók mostantól saját márkás ásványvizet vagy akár sóspálcikát is választhatnak.
Itthon korábban a saját márkás termékek kevésbé voltak népszerűek, mint a márkázott társaik, azonban idővel a vásárlók bizalmat szavaztak ezeknek a termékeknek is, hiszen felismerték, hogy kedvező árért a megszokott színvonalat kapják. A deli by Shell márka is ilyen: garancia a magas minőségre és megbízhatóságra, ahol az ételkínálat kialakításában az ízvilág, a széles választék és a gondosan kiválasztott hozzávalók hangsúlyos szerepet kapnak.
A Shell folyamatosan fejleszti deli by Shell kínálatát, hogy a vásárlók számára ízletes, minőségi harapnivalót biztosítson, és a széles termékválasztéknak köszönhetően mindenki ízlésének megfelelőt választhasson. Az ízletes szendvicsek mellett a frissítő kávé, gyümölcslevek, paninik, hot dogok, grillcsirke és pékáruk találhatóak. A laktózérzékeny és a vegetáriánus étrendet követők is találnak a deli by Shell termékek között olyat, amit helyben vagy útközben is elfogyaszthatnak.
A saját márkás ételek és italok választéka most tovább bővül sóspálcikával, szénsavas és szénsavmentes 0,5 és 1,5 literes kiszerelésű ásványvízzel, amelyet sokan az utazásra visznek tovább magukkal. A legújabb termékek mellett a Shell tovább keresi azokat a lehetőségeket, amelyekkel bővítheti a töltőállomások shopjainak kínálatát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >