Útközben is fogyasztható saját márkás deli by Shell termékek
A deli by Shell, a Shell töltőállomások saját márkájának étel- és italkínálata további termékekkel bővül. A népszerű hot dog, a szendvicsek és az ízletes kávé mellett a vásárlók mostantól saját márkás ásványvizet vagy akár sóspálcikát is választhatnak.
Itthon korábban a saját márkás termékek kevésbé voltak népszerűek, mint a márkázott társaik, azonban idővel a vásárlók bizalmat szavaztak ezeknek a termékeknek is, hiszen felismerték, hogy kedvező árért a megszokott színvonalat kapják. A deli by Shell márka is ilyen: garancia a magas minőségre és megbízhatóságra, ahol az ételkínálat kialakításában az ízvilág, a széles választék és a gondosan kiválasztott hozzávalók hangsúlyos szerepet kapnak.
A Shell folyamatosan fejleszti deli by Shell kínálatát, hogy a vásárlók számára ízletes, minőségi harapnivalót biztosítson, és a széles termékválasztéknak köszönhetően mindenki ízlésének megfelelőt választhasson. Az ízletes szendvicsek mellett a frissítő kávé, gyümölcslevek, paninik, hot dogok, grillcsirke és pékáruk találhatóak. A laktózérzékeny és a vegetáriánus étrendet követők is találnak a deli by Shell termékek között olyat, amit helyben vagy útközben is elfogyaszthatnak.
A saját márkás ételek és italok választéka most tovább bővül sóspálcikával, szénsavas és szénsavmentes 0,5 és 1,5 literes kiszerelésű ásványvízzel, amelyet sokan az utazásra visznek tovább magukkal. A legújabb termékek mellett a Shell tovább keresi azokat a lehetőségeket, amelyekkel bővítheti a töltőállomások shopjainak kínálatát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >A Peter Cerny Alapítványi Mentőszolgálat mindennapjai a koraszülöttekért
Évente átlagosan 150.000 kilométernyi megtett út a legkisebbek életének megmentéséért,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >