Útjára indult az OMÉK kampány
Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – csak néhány jelenet a 78. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt (OMÉK) beharangozó reklámfilmből.
Az Agrármarketing Centrum és a Földművelésügyi Minisztérium megbízásából készített, meghökkentő, megmosolyogtató jelenteket is tartalmazó kisfilm még az olyan sokat próbált rendezőt, Kriskó Lászlót és csapatát is kihívás elé állította, akik már több száz hazai és nemzetközi piacra szánt reklámfilmet készítettek. A legforróbb nyári napokon forgatott, számos statisztát, libákat, birkákat, szarvasmarhát és a legkiválóbb magyar élelmiszereket felvonulható televíziós szpot méltán érdemli ki az eddigi legkülönlegesebb OMÉK kisfilm jelzőt.
A kiváló minőségű portékáikkal és életerős, szemet gyönyörködtető állataikkal a vidékről a városba igyekvő gazdák a központi szereplői az idei OMÉK-ot beharangozó reklámfilmnek. A humoros megoldásokat sem nélkülöző kisfilmet több mint tíz helyszínen forgatták. Rögzítettek jeleneteket többek között Budapesten a Hősök terén, a Szabadság hídon, az Árpád híd közelében, a Keleti pályaudvarnál és az Erzsébet téren is. A film azonban nem ettől különleges, hanem attól, hogy ezeken a helyszínen hol egy birkanyájat, hol egy szarvasmarhát, hol zebrán átkelő libákat kellett állatidomárok segítségével instruálni a pesti forgatagban. Szerencsére a már gyakorlott, filmes tapasztalatokkal rendelkező jószágok jól vették az akadályokat.
A különleges reklámfilm már számos televíziós csatornán és az OMÉK facebook oldalán is látható hosszabb-rövidebb változatban, valamint a következő linken is elérhető:
Az OMÉK programjairól további információ a www.omek2017.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >