Útjára indult az OMÉK kampány
Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – csak néhány jelenet a 78. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt (OMÉK) beharangozó reklámfilmből.
Az Agrármarketing Centrum és a Földművelésügyi Minisztérium megbízásából készített, meghökkentő, megmosolyogtató jelenteket is tartalmazó kisfilm még az olyan sokat próbált rendezőt, Kriskó Lászlót és csapatát is kihívás elé állította, akik már több száz hazai és nemzetközi piacra szánt reklámfilmet készítettek. A legforróbb nyári napokon forgatott, számos statisztát, libákat, birkákat, szarvasmarhát és a legkiválóbb magyar élelmiszereket felvonulható televíziós szpot méltán érdemli ki az eddigi legkülönlegesebb OMÉK kisfilm jelzőt.
A kiváló minőségű portékáikkal és életerős, szemet gyönyörködtető állataikkal a vidékről a városba igyekvő gazdák a központi szereplői az idei OMÉK-ot beharangozó reklámfilmnek. A humoros megoldásokat sem nélkülöző kisfilmet több mint tíz helyszínen forgatták. Rögzítettek jeleneteket többek között Budapesten a Hősök terén, a Szabadság hídon, az Árpád híd közelében, a Keleti pályaudvarnál és az Erzsébet téren is. A film azonban nem ettől különleges, hanem attól, hogy ezeken a helyszínen hol egy birkanyájat, hol egy szarvasmarhát, hol zebrán átkelő libákat kellett állatidomárok segítségével instruálni a pesti forgatagban. Szerencsére a már gyakorlott, filmes tapasztalatokkal rendelkező jószágok jól vették az akadályokat.
A különleges reklámfilm már számos televíziós csatornán és az OMÉK facebook oldalán is látható hosszabb-rövidebb változatban, valamint a következő linken is elérhető:
Az OMÉK programjairól további információ a www.omek2017.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorukat élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Stabil növekedéssel és zöld beruházásokkal zárta 2024-et a Vajda-Papír
Újabb eredményes évet zárt 2024-ben a Vajda-Papír Cégcsoport, Magyarország piacvezető…
Tovább olvasom >