USA: egyre derűlátóbbak a fogyasztók
Decemberben ismét nőtt az amerikai fogyasztók gazdaságba vetett bizalma, a javulás elsősorban a hosszútávú munkaerőpiaci kilátásoknak köszönhető.
A Conference Board fogyasztói bizalmi indexe a novemberi 50,6-ről decemberre 52,9-re emelkedett, felülmúlva a Thomson Reuters elemzőinek 52 pontos várakozását.
A CareerBuilder felmérése szerint a cégek növelni szeretnék alkalmazottaik számát a következő évben. A vállalati vezetők 20 százaléka tervez létszámbővítést jövőre és mindössze 9 százalék nyilatkozott arról, hogy elbocsátásokat tervez – közölte az AP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >