USA: egyre derűlátóbbak a fogyasztók
Decemberben ismét nőtt az amerikai fogyasztók gazdaságba vetett bizalma, a javulás elsősorban a hosszútávú munkaerőpiaci kilátásoknak köszönhető.
A Conference Board fogyasztói bizalmi indexe a novemberi 50,6-ről decemberre 52,9-re emelkedett, felülmúlva a Thomson Reuters elemzőinek 52 pontos várakozását.
A CareerBuilder felmérése szerint a cégek növelni szeretnék alkalmazottaik számát a következő évben. A vállalati vezetők 20 százaléka tervez létszámbővítést jövőre és mindössze 9 százalék nyilatkozott arról, hogy elbocsátásokat tervez – közölte az AP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >Hogyan táplálkozzunk kánikulában? – a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének tanácsai
A nyár a lazítás, a nyaralás, a szabadtéri programok időszaka…
Tovább olvasom >45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >