USA: egyre derűlátóbbak a fogyasztók
Decemberben ismét nőtt az amerikai fogyasztók gazdaságba vetett bizalma, a javulás elsősorban a hosszútávú munkaerőpiaci kilátásoknak köszönhető.
A Conference Board fogyasztói bizalmi indexe a novemberi 50,6-ről decemberre 52,9-re emelkedett, felülmúlva a Thomson Reuters elemzőinek 52 pontos várakozását.
A CareerBuilder felmérése szerint a cégek növelni szeretnék alkalmazottaik számát a következő évben. A vállalati vezetők 20 százaléka tervez létszámbővítést jövőre és mindössze 9 százalék nyilatkozott arról, hogy elbocsátásokat tervez – közölte az AP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >