USA: egyre derűlátóbbak a fogyasztók
Decemberben ismét nőtt az amerikai fogyasztók gazdaságba vetett bizalma, a javulás elsősorban a hosszútávú munkaerőpiaci kilátásoknak köszönhető.
A Conference Board fogyasztói bizalmi indexe a novemberi 50,6-ről decemberre 52,9-re emelkedett, felülmúlva a Thomson Reuters elemzőinek 52 pontos várakozását.
A CareerBuilder felmérése szerint a cégek növelni szeretnék alkalmazottaik számát a következő évben. A vállalati vezetők 20 százaléka tervez létszámbővítést jövőre és mindössze 9 százalék nyilatkozott arról, hogy elbocsátásokat tervez – közölte az AP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >