#uptrade with wanzl
A Wanzl cég mint az egyik legrégebbi Euroshop kiállító 1400 nm-es standjára invitálta idén márciusban a nemzetközi kereskedelem szereplőit.
Megváltozott vásárlási szokások, új versenytársak és technológiák: manapság senki sem tudja 100%-os biztonsággal megmondani, milyen is lesz a kiskereskedelem a jövőben.
Ennek a kérdésnek a helyes megoldását minden bizonnyal a szoros együttműködés fogja meghozni a kiskereskedelem és az azt kiszolgáló iparágak között. A jövőben ugyanis a bolti kiskereskedelemnek nagyobb hangsúlyt kell fektetnie az olyan erősségeire, mint a vásárlási élmény és a kiszolgálás minősége, ha továbbra is sikeres akar maradni. Ugyanakkor az is nagyon fontos, hogyan tudja ellensúlyozni az online kereskedelem előretörését, amely a vásárló tájékozottságából és a szállítás egyszerűségéből fakad, valamint optimalizálni az üzletágak irányítását és működését.
A bolti kereskedelem a mai e-kereskedelem és digitális világában új utakat keres, és a Wanzl cég meggyőződése, hogy ehhez a cég termékei megfelelő irányokat mutatnak.
A szoftveralapú Wanzl connect applikációval az üzlet folyamatai egy platformon válnak áttekinthetővé, irányíthatóvá, valamint optimalizálhatóvá.
Az RFID-tagekkel azonosított Smart bevásárlókocsik, miközben szállítják az árut, fontos információkat gyűjtenek a vevők vásárlási útvonalairól, az üzletben tartózkodási időről és a kedvelt termékekről, márkákról. A rendszer Customer moduljával bevásárlólisták, személyre szabott ajánlatok, márkainformációk generálhatók, valamint az áruk szkennelése is a mobilapp-pel történik. A fizetési mód a vevőigények szerint lehet akár mobilfizetés, vagy történhet önkiszolgáló kasszánál.
A Store Management modul egy közös platformot biztosít a kasszapultok, bejárati rendszerek, sütőgépek, üvegvisszaváltó automaták és hűtőrendszerek felügyeletéhez. Az információk átláthatóságot biztosítanak az üzlettérről, optimalizálják a személyzet munkafolyamatait és egyben növelik a vevői kiszolgálás színvonalát.
Ennek a világnak további előnye a személyes kapcsolat, a friss áru és maga az üzlettér, mely inspirációt, szórakozást és élményvilágot teremt!
A cég további újdonsága az új műanyag, Salsa bevásárlókocsi, valamint a weboldalon is elérhető bevásárlókocsi-konfigurátor, mellyel néhány perc alatt bárki összeállíthatja az igényelt bevásárlókocsi-kivitelt.
Az üzletbelső kialakításában a Wanzl továbbra is az élményalapú, vásárlásra ösztönző belső terek lehetséges megoldásait mutatta be tematikus belső tereket kialakítva, többek között zöldség-gyümölcs, friss pékáru, ital és édesség árucsoportra, melyben a legnagyobb érdeklődést a YourTable Cool asztalcsalád és BakeOff pékáru bútorrendszer generált mint a convenience és friss termékek higiénikus és élményalapú vásárlásának kihelyezési eszközei.
www.uptrade.wanzl.com (x)
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >