Újragondolt Diet Coke
A Coca-Cola teljesen újratervezi Diet Coke márkáját annak érdekében, hogy a fiatalabb korosztály számára is vonzóbbá tegyék a brandet. A trendi, látványos megjelenés mellett öt új ízt is bemutatott a cég, egyelőre csak az Egyesült Államokban, melyeket kifejezetten a Z-generáció elvárásai ihlettek: gyömbér-lime; meggy, vérnarancs, mangó. Az új termékek színkódja megőrzi az ezüst-vörös Diet Coke kombinációt kiegészítve a gyümölcsízesítésre jellemző színárnyalattal. A 3,5 dl-es csomagolással „on-the-go” egyéni vásárlásokat célozzák meg, de a termékek hatos csomagban is elérhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >