UNO by Real Madrid
Étteremlánc is erősíti a Real Madrid márkát a jövőben, amelynek első üzlete Mexikóvárosban nyílt októberben. Az alapítók, a Real Madrid és a Grupo San Pablo spanyol ingatlancsoport, innovatív gyorséttermi koncepcióval kívánják működtetni az UNO by Real Madrid nevű éttermeket.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A spanyol éttermi bizniszben bevett szokás franchise márkák kidolgozása és értékesítése, néha akár spanyolországi mintaétterem nélkül is. Ez a modell remekül illik a világszerte népszerű futballcsapat projektjéhez. Amíg a Real Madrid jól teljesít, nem kell nagyon magyarázni az érvet: a termékek minősége a legfontosabb. Az Uno kommunikációja szerint a klub világszerte 600 millió szurkolója egészséges, kiváló minőségű ételeket fogyaszt, összegyűlik, hogy együtt nézze a mérkőzéseket és megvásárolja a klub hivatalos termékeit. A gasztronómiai kínálat szendvicsekből, hamburgerekből, hot dogokból, salátákból és spanyol sonkákból, tapasokból áll. Nos, ezt hívják szinergiának! //
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé Mexikóban ruház be az állateledel-gyártásba
A vállalat 200 millió svájci frankot (220,9 millió USD) ruház…
Tovább olvasom >Budapest új tortája
Az idei Budapest hivatalos születésnapi tortája versenyen húsz izgalmas cukrászati…
Tovább olvasom >A kognitív hanyatlástól is védheti a nőket a növényi diéta
Összefüggést találtak a kutatók a növényi alapú étrend és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >