Ünnepi aktivitások a Dreher Sörgyáraktól
Az 1854-ben alapított Dreher gyár egyike Magyarország legrégebbi, folyamatosan működő vállalkozásainak. A 165. évfordulóra limitált kiadású csomagolást kap a Dreher Gold, s történelmi plakátjai újraértelmezésére hívja fogyasztóit a márka. A cél, hogy megmutassák, szerintük hogyan nézne ki mai stílusban egy art deco, vagy konstruktivista-modernista poszter.
– A Drehernél a hagyományunk része, hogy a minőségi és innovatív sörgyártás mellett a termékeinket a képzőművészet eszközeit felhasználva népszerűsítsük a fogyasztóinknak. A márka plakátjai az elmúlt évtizedekből sokak emlékezetében élnek. Arra szeretnénk felkérni a plakátverseny résztvevőit, hogy friss megközelítésükkel úgy értelmezzék újra a tradíciót, ahogyan azt a sörfőző mestereink is teszik a sörök elkészítésekor – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.
Az ünnepségsorozathoz kapcsolódóan az alapító Dreher Antal Kőbánya Díszpolgára posztumusz címet kap, és a gyár mellett utat neveznek el róla. //
Kapcsolódó cikkeink
Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >Békefi Gábor augusztusban visszavonul a Dreher Sörgyárak éléről
Közel 7 év után visszavonul a Dreher Sörgyárak Zrt. vezérigazgatója,…
Tovább olvasom >10 éves a Majomkenyér
Az idei évben ünnepli 10. születésnapját a Majomkenyér márka, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >