Ünnepi aktivitások a Dreher Sörgyáraktól
Az 1854-ben alapított Dreher gyár egyike Magyarország legrégebbi, folyamatosan működő vállalkozásainak. A 165. évfordulóra limitált kiadású csomagolást kap a Dreher Gold, s történelmi plakátjai újraértelmezésére hívja fogyasztóit a márka. A cél, hogy megmutassák, szerintük hogyan nézne ki mai stílusban egy art deco, vagy konstruktivista-modernista poszter.
– A Drehernél a hagyományunk része, hogy a minőségi és innovatív sörgyártás mellett a termékeinket a képzőművészet eszközeit felhasználva népszerűsítsük a fogyasztóinknak. A márka plakátjai az elmúlt évtizedekből sokak emlékezetében élnek. Arra szeretnénk felkérni a plakátverseny résztvevőit, hogy friss megközelítésükkel úgy értelmezzék újra a tradíciót, ahogyan azt a sörfőző mestereink is teszik a sörök elkészítésekor – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.
Az ünnepségsorozathoz kapcsolódóan az alapító Dreher Antal Kőbánya Díszpolgára posztumusz címet kap, és a gyár mellett utat neveznek el róla. //
Kapcsolódó cikkeink
Komoly múlt és komoly jövő a Rossmann-nál
Jubilált tavaly a Rossmann: 30 évvel korábban nyitotta meg első…
Tovább olvasom >Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >Békefi Gábor augusztusban visszavonul a Dreher Sörgyárak éléről
Közel 7 év után visszavonul a Dreher Sörgyárak Zrt. vezérigazgatója,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >