Ünnepel a Coca-Cola, 130 év számokban
130 éve adták el az első pohár Coca-Cola-t az atlantai Jacob’s Pharmacy gyógyszertárban. A John Pemberton patikus által kikevert, lemásolhatatlan ízt azóta kínálják a fogyasztóknak ma már a világ több, mint 200 országában. Ezt az utánozhatatlan ízt ünnepli a márka jelenleg futó Taste the Feeling kampánya is, ami világszerte azt hirdeti, hogy bármelyik Coca-Cola, legyen az a klasszikus, a light, a zero vagy a sztíviával készült life változat, ugyanazt a frissítő élményt nyújtja.
Kapcsolódó cikkeink
Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >