Ünnepel a Coca-Cola, 130 év számokban
130 éve adták el az első pohár Coca-Cola-t az atlantai Jacob’s Pharmacy gyógyszertárban. A John Pemberton patikus által kikevert, lemásolhatatlan ízt azóta kínálják a fogyasztóknak ma már a világ több, mint 200 országában. Ezt az utánozhatatlan ízt ünnepli a márka jelenleg futó Taste the Feeling kampánya is, ami világszerte azt hirdeti, hogy bármelyik Coca-Cola, legyen az a klasszikus, a light, a zero vagy a sztíviával készült life változat, ugyanazt a frissítő élményt nyújtja.
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Giving Friday: akciók helyett jótékonyság, 42 millió forintot adományoz a dm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új PENNY üzlet nyílt Tab városában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

