Univer: nem csupán átcsomagolás
– A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. 2005 májusától kezdte meg az Update 1-es kódú Norbi-termékek forgalmazását a kiskereskedelmi hálózatokban – tudtuk meg Szilvási Tünde termékkategória-menedzsertől. Az Update-portfólió náluk tíz terméket jelent: flakonos majonéz, mustár, ketchup, illetve a fűszerkeverékek és különféle salátaöntetek. A csatlakozás nem a régi termékek átcsomagolását jelentette. Az Update-skála az Univertől jól elkülöníthető, speciális összetevőjű alapanyagokból tevődik össze, amellyel egy egészségtudatos célcsoport elérése, megnyerése és fogyasztási szokásaik folyamatos kielégítése a feladat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >