Univer: nem csupán átcsomagolás
– A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. 2005 májusától kezdte meg az Update 1-es kódú Norbi-termékek forgalmazását a kiskereskedelmi hálózatokban – tudtuk meg Szilvási Tünde termékkategória-menedzsertől. Az Update-portfólió náluk tíz terméket jelent: flakonos majonéz, mustár, ketchup, illetve a fűszerkeverékek és különféle salátaöntetek. A csatlakozás nem a régi termékek átcsomagolását jelentette. Az Update-skála az Univertől jól elkülöníthető, speciális összetevőjű alapanyagokból tevődik össze, amellyel egy egészségtudatos célcsoport elérése, megnyerése és fogyasztási szokásaik folyamatos kielégítése a feladat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dietetikusok szerint itt az ideje a tudatosabb fehérjefogyasztásnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >