Univer: nem csupán átcsomagolás
– A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. 2005 májusától kezdte meg az Update 1-es kódú Norbi-termékek forgalmazását a kiskereskedelmi hálózatokban – tudtuk meg Szilvási Tünde termékkategória-menedzsertől. Az Update-portfólió náluk tíz terméket jelent: flakonos majonéz, mustár, ketchup, illetve a fűszerkeverékek és különféle salátaöntetek. A csatlakozás nem a régi termékek átcsomagolását jelentette. Az Update-skála az Univertől jól elkülöníthető, speciális összetevőjű alapanyagokból tevődik össze, amellyel egy egészségtudatos célcsoport elérése, megnyerése és fogyasztási szokásaik folyamatos kielégítése a feladat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >