Uniós kampány a zöldség- és gyümölcsfogyasztás érdekében
Reklámkampányt indított az Európai Bizottság annak érdekében, hogy teljesen helyreállítsa a tavasz végi németországi hasmenésjárvány miatt megingott bizalmat.
Brüsszeli közleményében a bizottság azzal indokolta a televíziós és sajtókampány szükségességét, hogy a gazdák az elmúlt hetekben kénytelenek voltak teljesen egészséges és biztonságos zöldségeket megsemmisíteni, mert nem tudták eladni őket, és erre a helyzetre csak az lehet a megoldás, ha a fogyasztók újra napi étrendjükre veszik a zöldségeket és gyümölcsöket.
Az EU végrehajtó testülete emlékeztetett arra, hogy a gazdák segítésére az unió is tett rendkívüli intézkedéseket – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >A dolgozó fiatalok többsége fizetésemelésre számít
Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka…
Tovább olvasom >Banai Péter Benő: jövőre a magyar gazdaság 3 százalék fölött növekedhet
Jövőre a magyar gazdaság, a gazdasági semlegesség értékelvű politikájára támaszkodva…
Tovább olvasom >