Uniós kampány a zöldség- és gyümölcsfogyasztás érdekében
Reklámkampányt indított az Európai Bizottság annak érdekében, hogy teljesen helyreállítsa a tavasz végi németországi hasmenésjárvány miatt megingott bizalmat.
Brüsszeli közleményében a bizottság azzal indokolta a televíziós és sajtókampány szükségességét, hogy a gazdák az elmúlt hetekben kénytelenek voltak teljesen egészséges és biztonságos zöldségeket megsemmisíteni, mert nem tudták eladni őket, és erre a helyzetre csak az lehet a megoldás, ha a fogyasztók újra napi étrendjükre veszik a zöldségeket és gyümölcsöket.
Az EU végrehajtó testülete emlékeztetett arra, hogy a gazdák segítésére az unió is tett rendkívüli intézkedéseket – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >