Uniós kampány a zöldség- és gyümölcsfogyasztás érdekében
Reklámkampányt indított az Európai Bizottság annak érdekében, hogy teljesen helyreállítsa a tavasz végi németországi hasmenésjárvány miatt megingott bizalmat.
Brüsszeli közleményében a bizottság azzal indokolta a televíziós és sajtókampány szükségességét, hogy a gazdák az elmúlt hetekben kénytelenek voltak teljesen egészséges és biztonságos zöldségeket megsemmisíteni, mert nem tudták eladni őket, és erre a helyzetre csak az lehet a megoldás, ha a fogyasztók újra napi étrendjükre veszik a zöldségeket és gyümölcsöket.
Az EU végrehajtó testülete emlékeztetett arra, hogy a gazdák segítésére az unió is tett rendkívüli intézkedéseket – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >