Uniós kampány a zöldség- és gyümölcsfogyasztás érdekében
Reklámkampányt indított az Európai Bizottság annak érdekében, hogy teljesen helyreállítsa a tavasz végi németországi hasmenésjárvány miatt megingott bizalmat.
Brüsszeli közleményében a bizottság azzal indokolta a televíziós és sajtókampány szükségességét, hogy a gazdák az elmúlt hetekben kénytelenek voltak teljesen egészséges és biztonságos zöldségeket megsemmisíteni, mert nem tudták eladni őket, és erre a helyzetre csak az lehet a megoldás, ha a fogyasztók újra napi étrendjükre veszik a zöldségeket és gyümölcsöket.
Az EU végrehajtó testülete emlékeztetett arra, hogy a gazdák segítésére az unió is tett rendkívüli intézkedéseket – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >