Uniós díjat kapott a Nánási portéka
Az uniós Közös Agrárpolitika (KAP) kommunikációs díjának második helyezettje lett Brüsszelben a Nánási portéka elnevezésű, első helyi védjegy és mezőgazdasági márka, illetve a kialakítását szolgáló kampány.
Szolláth Tibor, Hajdúnánás polgármestere (Fidesz-KDNP) szerdán sajtótájékoztatóján elmondta: hatalmas elismerés ez a nánási gazdák, fogyasztók számára.
A nánási emberek szorgalma, tehetsége találkozott akkor, amikor 2013-ban a tanyafejlesztési program keretében létrehozták a termelői piacot, s a helyi termelők által előállított kiváló minőségű élelmiszereket kínálták a helyi fogyasztóknak – közölte a polgármester.
A piacra jutást a kereslet-kínálat függvényében – a fogyasztói szokások figyelembevételével – megfelelő marketinggel érték el. Ebben a munkában segítette a nánásiakat az EMKA Tanácsadó Kft., amely benevezett a KAP kommunikációs díjára.
Almádi Krisztina szakmai igazgató közölte: a 146 induló pályázó közül egyedüli magyarként a Nánási portéka került be a legjobbak közé, s csupán 3 százalékkal maradt le az első helyezettől. A díjátadó január 29-én volt Brüsszelben.
Az MTI kérdésére Szolláth Tibor közölte, elsősorban a nánási fogyasztókat szeretnék ellátni minőségi élelmiszerrel, de gondolnak arra a 200 ezer turistára is, aki évente megfordul a városban. Az is fontos, hogy minél több feldolgozott termék legyen a helyi piacokon – hangsúlyozta a polgármester. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A NAK kiemelt feladatának tekinti a kiskultúrás növénytermesztés támogatását
A hazai kiskultúrás növénytermesztés sikerében kiemelt szerepe van a hatóságokkal…
Tovább olvasom >Soil-X-Change találkozó a talajmegújító innovációs partnerségekért
November 13-án az Agrárközgazdasági Intézet Nkft. (AKI) és a közös…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >