Unilever márkák az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai
Az Unilever legismertebb élelmiszer- és testápolási márkái az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai lettek.
A brit multinacionális FMCG-gyártó új együttműködésében megnevezett élelmiszermárkák között olyan nevek szerepelnek, mint a Hellmann’s majonéz, a Knorr, a Colman’s, az Amora és a The Vegetarian Butcher.
Az Unilever Personal Care nagy sportesemények szponzorálásában eddig elért eredményeire építve ezekhez az élelmiszermárkákhoz olyan márkák csatlakoznak, mint a Sure, a Dove, a Lynx és a Radox.
A labdarúgó-Európa-bajnokságig tartó időszakban és az EB alatt a márkák a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve gondoskodnak a vásárlók és a szurkolók számára nyújtandó fogyasztói élményekről.
Peter Dekkers, az Unilever Nutrition üzletágának európai vezérigazgatója szerint az ételek élvezete kiemelten fontos szerepet játszik a sportesemények idején akár több ezer emberrel együtt a stadionokban, akár az otthnunk kényelméből szurkolunk.
– Az Unilever Nutrition márkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amelynek globális vonzereje is van, és így még több emberhez juthatnak el a futball szeretetén keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >