Unilever márkák az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai
Az Unilever legismertebb élelmiszer- és testápolási márkái az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai lettek.
A brit multinacionális FMCG-gyártó új együttműködésében megnevezett élelmiszermárkák között olyan nevek szerepelnek, mint a Hellmann’s majonéz, a Knorr, a Colman’s, az Amora és a The Vegetarian Butcher.
Az Unilever Personal Care nagy sportesemények szponzorálásában eddig elért eredményeire építve ezekhez az élelmiszermárkákhoz olyan márkák csatlakoznak, mint a Sure, a Dove, a Lynx és a Radox.
A labdarúgó-Európa-bajnokságig tartó időszakban és az EB alatt a márkák a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve gondoskodnak a vásárlók és a szurkolók számára nyújtandó fogyasztói élményekről.
Peter Dekkers, az Unilever Nutrition üzletágának európai vezérigazgatója szerint az ételek élvezete kiemelten fontos szerepet játszik a sportesemények idején akár több ezer emberrel együtt a stadionokban, akár az otthnunk kényelméből szurkolunk.
– Az Unilever Nutrition márkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amelynek globális vonzereje is van, és így még több emberhez juthatnak el a futball szeretetén keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >