Unilever márkák az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai
Az Unilever legismertebb élelmiszer- és testápolási márkái az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai lettek.
A brit multinacionális FMCG-gyártó új együttműködésében megnevezett élelmiszermárkák között olyan nevek szerepelnek, mint a Hellmann’s majonéz, a Knorr, a Colman’s, az Amora és a The Vegetarian Butcher.
Az Unilever Personal Care nagy sportesemények szponzorálásában eddig elért eredményeire építve ezekhez az élelmiszermárkákhoz olyan márkák csatlakoznak, mint a Sure, a Dove, a Lynx és a Radox.
A labdarúgó-Európa-bajnokságig tartó időszakban és az EB alatt a márkák a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve gondoskodnak a vásárlók és a szurkolók számára nyújtandó fogyasztói élményekről.
Peter Dekkers, az Unilever Nutrition üzletágának európai vezérigazgatója szerint az ételek élvezete kiemelten fontos szerepet játszik a sportesemények idején akár több ezer emberrel együtt a stadionokban, akár az otthnunk kényelméből szurkolunk.
– Az Unilever Nutrition márkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amelynek globális vonzereje is van, és így még több emberhez juthatnak el a futball szeretetén keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb a kereslet a mentes termékek iránt – változnak a vásárlói szokások
Folyamatosan nő a speciális étrendet követők száma, de a tudatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >