Unilever márkák az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai
Az Unilever legismertebb élelmiszer- és testápolási márkái az UEFA Euro 2024 hivatalos szponzorai lettek.
A brit multinacionális FMCG-gyártó új együttműködésében megnevezett élelmiszermárkák között olyan nevek szerepelnek, mint a Hellmann’s majonéz, a Knorr, a Colman’s, az Amora és a The Vegetarian Butcher.
Az Unilever Personal Care nagy sportesemények szponzorálásában eddig elért eredményeire építve ezekhez az élelmiszermárkákhoz olyan márkák csatlakoznak, mint a Sure, a Dove, a Lynx és a Radox.
A labdarúgó-Európa-bajnokságig tartó időszakban és az EB alatt a márkák a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve gondoskodnak a vásárlók és a szurkolók számára nyújtandó fogyasztói élményekről.
Peter Dekkers, az Unilever Nutrition üzletágának európai vezérigazgatója szerint az ételek élvezete kiemelten fontos szerepet játszik a sportesemények idején akár több ezer emberrel együtt a stadionokban, akár az otthnunk kényelméből szurkolunk.
– Az Unilever Nutrition márkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amelynek globális vonzereje is van, és így még több emberhez juthatnak el a futball szeretetén keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Sütve, főzve is ízletes a friss magyar csemegekukorica
A csemegekukorica a nyár egyik slágerzöldsége. Kevesen tudják azonban, hogy…
Tovább olvasom >Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >Az év első öt hónapjában 8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Romániában
Az év első öt hónapjában 8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >