Az Unilever új tagja
Az Unilever bejelentette, hogy aláírta a megállapodást, mely szerint akvirálja a luxus kozmetikai termékeket gyártó Hourglasst.
Alan Jope az Unilever elnöke elmondta:
– Nagyon örülünk annak, hogy egy ilyen presztízsmárkával bővült a portfóliónk. A kozmetikai termékek, különösen a sminktermékek piaca dinamikusan fejlődik a közösségi médiában megjelenő számos, magas minőségű tartalmaknak köszönhetően. Egyre többen tanulják meg a professzionális sminkelés alapjait, ennek megfelelően a felsőkategóriás termékek után növekszik a kereslet. Az Hourglass már most is felettébb sikeres márka, csodás sminktermékeket kínál a vásárlóknak, illetve bőrápoló termékei is nagyon népszerűek. Bizakodva tekintünk a jövőre, úgy véljük, hogy a brand tovább fog növekedni a következő években.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >