Az Unilever új tagja
Az Unilever bejelentette, hogy aláírta a megállapodást, mely szerint akvirálja a luxus kozmetikai termékeket gyártó Hourglasst.
Alan Jope az Unilever elnöke elmondta:
– Nagyon örülünk annak, hogy egy ilyen presztízsmárkával bővült a portfóliónk. A kozmetikai termékek, különösen a sminktermékek piaca dinamikusan fejlődik a közösségi médiában megjelenő számos, magas minőségű tartalmaknak köszönhetően. Egyre többen tanulják meg a professzionális sminkelés alapjait, ennek megfelelően a felsőkategóriás termékek után növekszik a kereslet. Az Hourglass már most is felettébb sikeres márka, csodás sminktermékeket kínál a vásárlóknak, illetve bőrápoló termékei is nagyon népszerűek. Bizakodva tekintünk a jövőre, úgy véljük, hogy a brand tovább fog növekedni a következő években.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >