Az Unilever új tagja
Az Unilever bejelentette, hogy aláírta a megállapodást, mely szerint akvirálja a luxus kozmetikai termékeket gyártó Hourglasst.
Alan Jope az Unilever elnöke elmondta:
– Nagyon örülünk annak, hogy egy ilyen presztízsmárkával bővült a portfóliónk. A kozmetikai termékek, különösen a sminktermékek piaca dinamikusan fejlődik a közösségi médiában megjelenő számos, magas minőségű tartalmaknak köszönhetően. Egyre többen tanulják meg a professzionális sminkelés alapjait, ennek megfelelően a felsőkategóriás termékek után növekszik a kereslet. Az Hourglass már most is felettébb sikeres márka, csodás sminktermékeket kínál a vásárlóknak, illetve bőrápoló termékei is nagyon népszerűek. Bizakodva tekintünk a jövőre, úgy véljük, hogy a brand tovább fog növekedni a következő években.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >