Unhappy idők

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 12. 03. 08:00

Ahogy sokan féltek tőle, bekövetkezni látszik: a dohányzás teljes vendéglátóhelyi betiltásának elérése után az aktivisták más fogásokat is keresnek a „multikhoz” képest jóval kevesebb lobbi-erővel bíró vendéglátósokon.Most Katalónia illetékes hatóságai kezdték az alkoholfogyasztás növekedésének egyik fő okát a happy hour típusú promócióban látni, azaz azokban az akciókban, amelyek során a vendéglátóhelyeken egy ital áráért kettőt kap a vendég. Az eredmény: a legnagyobb spanyol tartományban november elején betiltották a happy hour és az „open bar” (valamiféle vendéglátóhelyi all inclusive rendszer) intézményét. Túl azon, hogy elfogadjuk-e: a felnőtt ember szuverén döntése kell, hogy legyen, mennyi alkoholt, vagy éppen hamburgert fogyaszt, az sem utolsó szempont, hogy ezek az akciók rendkívül vonzóak voltak a régióba látogató sok millió turista számára is.

Kapcsolódó cikkeink