ULINK: 12 egy tucat
Igaz a mondás, a ULINK esetében is, mivel idén tizenkettedszer találkoztunk ebben a körben. Örömmel szervezem az éves találkozókat és az évi, kétszeri szakmai programot is. A drukk mégis ugyanolyan évről évre. Eljönnek-e? Idén kicsit borult az időrend, mivel már áprilisban kiküldtem a meghívót a június 5-i programra.
Tudom, az első lelkesedés alapján a jelentkezés szinte automatikus, ezért még a parti előtti napokban küldtem mindenkinek egy megerősítésre buzdító levelet, hogy biztos legyek a dolgomban. Persze, jó magyar szokás szerint erre alig válaszoltak. Gyűlt bennem az ideg, mi lesz már, jönnek vagy nem.
Az új Unilever-iroda hűvös eleganciát sugároz, csend, nyugalom uralkodik a folyosókon. Jó előre odamentem, megnéztem a termet, tele székkel, mi lesz, ha nem jönnek?!
Kértem kedves volt kollégámat, rakjon össze egy sor széket, és csak ha megtelt a terem, akkor vegyük elő azokat, az már egy jó jel.
Így is lett. Már a kezdés előtt 1 órával megkezdődött a gyülekezés. Készültek. Igazi parti, osztálytalálkozói hangulat volt. Most már nemcsak a kvázi nagy öregek, hanem a fiatalabb korosztály tagjai számára is vonzó a személyes találkozás, egy ULINK parti.
Tudjuk, a kapcsolat érték, a kapcsolati hálót működtetni, használni érdemes.
A szokásos napirend után kiváló vacsorát ehettünk a Food Solution chefjei jóvoltából. A különlegesség oka a príma minőségű Angus marhahús volt, melyről régi kollégánk gondoskodott.
A vacsora utáni beszélgetések során, elmesélte, hogyan lett jégkrém-specialistából marhatenyésztő. Mindenki bűvölten hallgatta az igazi start up csodát. Az ilyen személyes példák, hiteles üzleti sikerek adnak erőt a további feladatok megoldásához. Ha neki sikerült, nekem is sikerülni fog!
Vendégeink is voltak a rendezvényen, többek között az Unilever Magyarország és Adria új ügyvezetője, Alberto di Leo. Igazi olasz temperamentumot, jókedvet hozott magával, elmesélve eddigi karrierútját és terveit a magyar piacon. A régióból is érkezett vendég, Joe Karavani, aki a vegyi üzletágnál tett éppen látogatást, így ő is részese volt az eseménynek.
Lehetőség volt a formális és informális eszmecserére is, ami megújította a már meglevő kapcsolatokat. Idén sok új arc is feltűnt, akik örültek a találkozási fórumnak.
A magyar gazdasági élet szinte valamennyi ágazatában dolgozik volt unileveres, teljes keresztmetszetet mutatva, lehet érvényesülni FMCG-tapasztalattal más iparágakban is. A június 5-i estén is kiderült, van mit mondanunk egymásnak, számíthatunk egymásra, a kapcsolati háló tovább szövődik és értéket jelent minden résztvevő, illetve ULINK-listán szereplő számára.
Minden év megújulást igényel, más-más a napirend. A fókusz témák tükrözik az aktuális mindennapok és szakmai, gazdasági élet témáit, így fontosak mindegyikünk számára. Az évente kétszer rendezett szakmai programok pedig az üzleti életben aktív ULINK-tagok érdeklődésére számíthatnak, ezért a témaválasztás közös döntés eredménye.
Este 11 után ért véget a program, bár volt, aki még a parkolóban is tovább beszélgetett. Másnap munkanap volt, de a hangulat, a közösségi érzés jó alapot adott a tennivalókhoz. Mi lesz jövőre? 2020-ban is folytatjuk, mindaddig, amíg tele lesz a terem, bár a várakozás izgalma akkor is jelen lesz.
Az összetartozás, a sorsközösség, miszerint együtt dolgoztunk valamikor, bizonyítja, hogy az emlékek, a múlt fontos a jelenben is. Emellett alapot ad arra, hogy magabiztosabban álljunk nehéz helyzetekben a lábunkon, ezért érdemes folytatni. //
Kapcsolódó cikkeink
Fogyni kezdtek a prémium FMCG-termékek a dohányboltokban
A hazai láncok és a dohányboltok értékbeli forgalmának egymáshoz viszonyított…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Drágább, mint az életed
Talán az a legkevésbé érdekes kérdés, mi is történt valójában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >