Ukrajnában erősít a POS Media
A POS Media Ukrajna kizárólagos együttműködési megállapodást írt alá az ukrán retail forgalom 12%-át bonyolító METRO nagykereskedelmi áruházlánccal.
A POS Media Europe ez év
tavaszán megnyitott kirendeltsége mind a 20 ukrajnai
Metro Cash & Carry áruházban értékesíti
in-store kommunikációs eszközeit. A METRO
szerződés elősegíti a POS Media Ukrajna iroda
indulását valamint növeli a POS Media Europe
portfólióját, amelyben már olyan
kizárólagos szerződések sorakoznak, mint a
TESCO, Ahold, Carrefour, Kaufland, Real, Electro World és sok
más, európai ország áruházláncai.
A POS Media Ukrajna teljes in-store
kommunikációs eszköz portfóliója
elérhetővé válik ügyfelei számára,
amely tartalmazza az utóbbi 10 év összes
fejlesztését és know-how-ját. A POS Media
Ukrajna egyedi, testreszabott megoldásokkal szolgál
ügyfeleinek, a célzott és hatékony
célcsoport elérés érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >