Ukrajnában erősít a POS Media
A POS Media Ukrajna kizárólagos együttműködési megállapodást írt alá az ukrán retail forgalom 12%-át bonyolító METRO nagykereskedelmi áruházlánccal.
A POS Media Europe ez év
tavaszán megnyitott kirendeltsége mind a 20 ukrajnai
Metro Cash & Carry áruházban értékesíti
in-store kommunikációs eszközeit. A METRO
szerződés elősegíti a POS Media Ukrajna iroda
indulását valamint növeli a POS Media Europe
portfólióját, amelyben már olyan
kizárólagos szerződések sorakoznak, mint a
TESCO, Ahold, Carrefour, Kaufland, Real, Electro World és sok
más, európai ország áruházláncai.
A POS Media Ukrajna teljes in-store
kommunikációs eszköz portfóliója
elérhetővé válik ügyfelei számára,
amely tartalmazza az utóbbi 10 év összes
fejlesztését és know-how-ját. A POS Media
Ukrajna egyedi, testreszabott megoldásokkal szolgál
ügyfeleinek, a célzott és hatékony
célcsoport elérés érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >