Ukrajnában erősít a POS Media
A POS Media Ukrajna kizárólagos együttműködési megállapodást írt alá az ukrán retail forgalom 12%-át bonyolító METRO nagykereskedelmi áruházlánccal.
A POS Media Europe ez év
tavaszán megnyitott kirendeltsége mind a 20 ukrajnai
Metro Cash & Carry áruházban értékesíti
in-store kommunikációs eszközeit. A METRO
szerződés elősegíti a POS Media Ukrajna iroda
indulását valamint növeli a POS Media Europe
portfólióját, amelyben már olyan
kizárólagos szerződések sorakoznak, mint a
TESCO, Ahold, Carrefour, Kaufland, Real, Electro World és sok
más, európai ország áruházláncai.
A POS Media Ukrajna teljes in-store
kommunikációs eszköz portfóliója
elérhetővé válik ügyfelei számára,
amely tartalmazza az utóbbi 10 év összes
fejlesztését és know-how-ját. A POS Media
Ukrajna egyedi, testreszabott megoldásokkal szolgál
ügyfeleinek, a célzott és hatékony
célcsoport elérés érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >