Újratöltős megoldás az Unilevertől
Apró újratöltő palackokkal rukkolt elő a Cif mosogatószerek terén az Unilever az Egyesült Királyságban. A lépésnek köszönhetően a cég 1,5 millió műanyag flakont fog eltávolítani a szupermarketekből.
A kis mosogatószeres flakonok tízszer nagyobb töménységűek, mint a hagyományos kiszerelésű Cif-mosogatószerek. Az apró, és teljesen újrahasznosítható tartályok gyártása során 75 százalékkal kevesebb műanyagra van szükség.
A flakonokat egyszerűen rá lehet csatlakoztatni a Cif Power & Shine mosogatószerekre, így az újratöltőből egy csepp sem fog elveszni. Egy felmérése szerint az Egyesült Királyságban a vásárlók 83 százaléka jelezte, hogy örülne, ha több újratöltős termék lenne a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >