Újratölthető szépségbrand a Birchboxtól
Ahogy az újratölthető szépségipari termékek egyre inkább terem nyernek. A Love Beauty és a Planet újratölthető hajápolási cikkei, vagy a Loop újrahasználható dobozai után most a Birchbox is kijött egy saját márkás termékkel, hogy zöldebbé váljon.
A Re.fil egy rendkívül egyszerű módja annak, hogy a fogyasztók fenntarthatóbbá tegyék napi szépségápolási rutinjukat.
A Re.fil utántölthető termékei 70%-kal csökkentik a cég éves csomagolási mennyiségét, és újrahasznosító programot kínálnak a Birchbox vásárlóinak.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >