Újratölthető szépségbrand a Birchboxtól
Ahogy az újratölthető szépségipari termékek egyre inkább terem nyernek. A Love Beauty és a Planet újratölthető hajápolási cikkei, vagy a Loop újrahasználható dobozai után most a Birchbox is kijött egy saját márkás termékkel, hogy zöldebbé váljon.

Újratöltve zöldebb a világ
A Re.fil egy rendkívül egyszerű módja annak, hogy a fogyasztók fenntarthatóbbá tegyék napi szépségápolási rutinjukat.
A Re.fil utántölthető termékei 70%-kal csökkentik a cég éves csomagolási mennyiségét, és újrahasznosító programot kínálnak a Birchbox vásárlóinak.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Henkel: 3000 balesetmentes nap
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars 18,5 millió eurót fektet a fenntartható rizstermesztésbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: szárnyal a magyar turizmus – a szállodapiacon további növekedés várható
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
