Újratölthető szépségbrand a Birchboxtól
Ahogy az újratölthető szépségipari termékek egyre inkább terem nyernek. A Love Beauty és a Planet újratölthető hajápolási cikkei, vagy a Loop újrahasználható dobozai után most a Birchbox is kijött egy saját márkás termékkel, hogy zöldebbé váljon.

Újratöltve zöldebb a világ
A Re.fil egy rendkívül egyszerű módja annak, hogy a fogyasztók fenntarthatóbbá tegyék napi szépségápolási rutinjukat.
A Re.fil utántölthető termékei 70%-kal csökkentik a cég éves csomagolási mennyiségét, és újrahasznosító programot kínálnak a Birchbox vásárlóinak.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Közzétette 2024-es fenntarthatósági jelentésének kivonatát az AutoWallis
Jelentős energiahatékonysági projekteket valósított meg 2024-ben az AutoWallis Csoport, valamint…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >