Újratölthető szépségbrand a Birchboxtól
Ahogy az újratölthető szépségipari termékek egyre inkább terem nyernek. A Love Beauty és a Planet újratölthető hajápolási cikkei, vagy a Loop újrahasználható dobozai után most a Birchbox is kijött egy saját márkás termékkel, hogy zöldebbé váljon.
A Re.fil egy rendkívül egyszerű módja annak, hogy a fogyasztók fenntarthatóbbá tegyék napi szépségápolási rutinjukat.
A Re.fil utántölthető termékei 70%-kal csökkentik a cég éves csomagolási mennyiségét, és újrahasznosító programot kínálnak a Birchbox vásárlóinak.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Inkább nehézség, mint lehetőség a fenntarthatóság a magyar cégek számára
A K&H fenntarthatósági index legújabb adatai rávilágítanak arra, hogy a…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >