Újrapozicionálja magát az OBI
A vásárlók számára az OBI elsősorban piacorientált választékával, vevőbarát szolgáltatásaival és vonzó áraival emelkedik ki a mezőnyből.
Idén tavasszal a
barkácsáruház attitűdkutatást
készíttetett az OBI-val, illetve a magyarországi
barkácspiaccal kapcsolatos fogyasztói vélemények
megismerésére. A felmérés eredményei
alapján a cég átgondolta az OBI márka
jellemzőit, értékeit. Az újrapozícionálási
kampány tovább erősíti a kérdőív
alapján kiemelt tulajdonságokat: a piacorientált
választékot, a vevőbarát szolgáltatásokat
és a vonzó árukat és növeli az OBI
iránti érzelmi kötődést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >