Újrapozicionálja magát az OBI
A vásárlók számára az OBI elsősorban piacorientált választékával, vevőbarát szolgáltatásaival és vonzó áraival emelkedik ki a mezőnyből.
Idén tavasszal a
barkácsáruház attitűdkutatást
készíttetett az OBI-val, illetve a magyarországi
barkácspiaccal kapcsolatos fogyasztói vélemények
megismerésére. A felmérés eredményei
alapján a cég átgondolta az OBI márka
jellemzőit, értékeit. Az újrapozícionálási
kampány tovább erősíti a kérdőív
alapján kiemelt tulajdonságokat: a piacorientált
választékot, a vevőbarát szolgáltatásokat
és a vonzó árukat és növeli az OBI
iránti érzelmi kötődést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >