Újrapozicionálja magát az OBI
A vásárlók számára az OBI elsősorban piacorientált választékával, vevőbarát szolgáltatásaival és vonzó áraival emelkedik ki a mezőnyből.
Idén tavasszal a
barkácsáruház attitűdkutatást
készíttetett az OBI-val, illetve a magyarországi
barkácspiaccal kapcsolatos fogyasztói vélemények
megismerésére. A felmérés eredményei
alapján a cég átgondolta az OBI márka
jellemzőit, értékeit. Az újrapozícionálási
kampány tovább erősíti a kérdőív
alapján kiemelt tulajdonságokat: a piacorientált
választékot, a vevőbarát szolgáltatásokat
és a vonzó árukat és növeli az OBI
iránti érzelmi kötődést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >