Újrapozicionálja magát az OBI
A vásárlók számára az OBI elsősorban piacorientált választékával, vevőbarát szolgáltatásaival és vonzó áraival emelkedik ki a mezőnyből.
Idén tavasszal a
barkácsáruház attitűdkutatást
készíttetett az OBI-val, illetve a magyarországi
barkácspiaccal kapcsolatos fogyasztói vélemények
megismerésére. A felmérés eredményei
alapján a cég átgondolta az OBI márka
jellemzőit, értékeit. Az újrapozícionálási
kampány tovább erősíti a kérdőív
alapján kiemelt tulajdonságokat: a piacorientált
választékot, a vevőbarát szolgáltatásokat
és a vonzó árukat és növeli az OBI
iránti érzelmi kötődést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >