Újrapozicionálja magát az OBI
A vásárlók számára az OBI elsősorban piacorientált választékával, vevőbarát szolgáltatásaival és vonzó áraival emelkedik ki a mezőnyből.
Idén tavasszal a
barkácsáruház attitűdkutatást
készíttetett az OBI-val, illetve a magyarországi
barkácspiaccal kapcsolatos fogyasztói vélemények
megismerésére. A felmérés eredményei
alapján a cég átgondolta az OBI márka
jellemzőit, értékeit. Az újrapozícionálási
kampány tovább erősíti a kérdőív
alapján kiemelt tulajdonságokat: a piacorientált
választékot, a vevőbarát szolgáltatásokat
és a vonzó árukat és növeli az OBI
iránti érzelmi kötődést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >