Újrapozicionálja magát a Wernesgrüner
A „Több köt össze minket” kampány bevezetése után a Wernesgrüner Brauerei újabb lépésre szánta el magát a márka pozicionálását illetően és teljesen új, modern dizájnnal mutatkozik be.
Az új márkakülső a hagyományt és a modernitást tudatosan ötvözi: a közlemény szerint fokozatosan valamennyi Wernesgrüner terméktípus és kiszerelés, valamint a márka külső megjelenése átalakul.
A Carlsberg tulajdonába 2020-ban átkerült Wernesgrüner termékcsalád „világos és modern megjelenést kap, amellyel kiemelkedik a versenytársak közül”. A „Több köt össze minket” vezérelv mostantól az összekötő elemek révén a termék formatervezésében is visszaköszön: minden társaság szívesen iszik együtt egy Wernesgrünert. Az ehhez kapcsolódó érzést és a közösségen belüli kötődést mostantól a „W”-betűvel és habos koronával ellátott Wernesgrüner-söröspohár szimbolizálja.
Most először kapott hangsúlyt az eredetre való hivatkozás is: a Wernesgrüner sörfőzde illusztrációként jelenik meg a palackokon, a dobozokon, a hatos csomagoláson és a vásárló által elérhető számos más érintkezési ponton, azaz állandó helyet kap a dizájnban. A formatervezők több fontos elemet, így például a piros minőségjelző pecsétet, a ferde Wernesgrüner feliratot és az 1436-os évszámot megtartották, továbbfejlesztették és beépítették az új formatervbe. A címkék terméktípus-specifikus színkialakítása szintén a sörfajták közötti jobb megkülönböztetést szolgálja.
Katja Wüstling, a Wernesgrüner vezető márkamenedzsere úgy véli: „Néhány jól ismert dizájnelemet kifejezetten kidolgoztunk és újraértelmeztünk. Ezek most hidat képeznek a márka nagy múltra visszatekintő történelme és új irányultsága között.”
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >