Újrapozicionálja magát a Wernesgrüner
A „Több köt össze minket” kampány bevezetése után a Wernesgrüner Brauerei újabb lépésre szánta el magát a márka pozicionálását illetően és teljesen új, modern dizájnnal mutatkozik be.
Az új márkakülső a hagyományt és a modernitást tudatosan ötvözi: a közlemény szerint fokozatosan valamennyi Wernesgrüner terméktípus és kiszerelés, valamint a márka külső megjelenése átalakul.
A Carlsberg tulajdonába 2020-ban átkerült Wernesgrüner termékcsalád „világos és modern megjelenést kap, amellyel kiemelkedik a versenytársak közül”. A „Több köt össze minket” vezérelv mostantól az összekötő elemek révén a termék formatervezésében is visszaköszön: minden társaság szívesen iszik együtt egy Wernesgrünert. Az ehhez kapcsolódó érzést és a közösségen belüli kötődést mostantól a „W”-betűvel és habos koronával ellátott Wernesgrüner-söröspohár szimbolizálja.
Most először kapott hangsúlyt az eredetre való hivatkozás is: a Wernesgrüner sörfőzde illusztrációként jelenik meg a palackokon, a dobozokon, a hatos csomagoláson és a vásárló által elérhető számos más érintkezési ponton, azaz állandó helyet kap a dizájnban. A formatervezők több fontos elemet, így például a piros minőségjelző pecsétet, a ferde Wernesgrüner feliratot és az 1436-os évszámot megtartották, továbbfejlesztették és beépítették az új formatervbe. A címkék terméktípus-specifikus színkialakítása szintén a sörfajták közötti jobb megkülönböztetést szolgálja.
Katja Wüstling, a Wernesgrüner vezető márkamenedzsere úgy véli: „Néhány jól ismert dizájnelemet kifejezetten kidolgoztunk és újraértelmeztünk. Ezek most hidat képeznek a márka nagy múltra visszatekintő történelme és új irányultsága között.”
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >