Újrapozicionálja magát a Wernesgrüner
A „Több köt össze minket” kampány bevezetése után a Wernesgrüner Brauerei újabb lépésre szánta el magát a márka pozicionálását illetően és teljesen új, modern dizájnnal mutatkozik be.
Az új márkakülső a hagyományt és a modernitást tudatosan ötvözi: a közlemény szerint fokozatosan valamennyi Wernesgrüner terméktípus és kiszerelés, valamint a márka külső megjelenése átalakul.
A Carlsberg tulajdonába 2020-ban átkerült Wernesgrüner termékcsalád „világos és modern megjelenést kap, amellyel kiemelkedik a versenytársak közül”. A „Több köt össze minket” vezérelv mostantól az összekötő elemek révén a termék formatervezésében is visszaköszön: minden társaság szívesen iszik együtt egy Wernesgrünert. Az ehhez kapcsolódó érzést és a közösségen belüli kötődést mostantól a „W”-betűvel és habos koronával ellátott Wernesgrüner-söröspohár szimbolizálja.
Most először kapott hangsúlyt az eredetre való hivatkozás is: a Wernesgrüner sörfőzde illusztrációként jelenik meg a palackokon, a dobozokon, a hatos csomagoláson és a vásárló által elérhető számos más érintkezési ponton, azaz állandó helyet kap a dizájnban. A formatervezők több fontos elemet, így például a piros minőségjelző pecsétet, a ferde Wernesgrüner feliratot és az 1436-os évszámot megtartották, továbbfejlesztették és beépítették az új formatervbe. A címkék terméktípus-specifikus színkialakítása szintén a sörfajták közötti jobb megkülönböztetést szolgálja.
Katja Wüstling, a Wernesgrüner vezető márkamenedzsere úgy véli: „Néhány jól ismert dizájnelemet kifejezetten kidolgoztunk és újraértelmeztünk. Ezek most hidat képeznek a márka nagy múltra visszatekintő történelme és új irányultsága között.”
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >