Újrapozicionálja magát a Wernesgrüner
A „Több köt össze minket” kampány bevezetése után a Wernesgrüner Brauerei újabb lépésre szánta el magát a márka pozicionálását illetően és teljesen új, modern dizájnnal mutatkozik be.
Az új márkakülső a hagyományt és a modernitást tudatosan ötvözi: a közlemény szerint fokozatosan valamennyi Wernesgrüner terméktípus és kiszerelés, valamint a márka külső megjelenése átalakul.
A Carlsberg tulajdonába 2020-ban átkerült Wernesgrüner termékcsalád „világos és modern megjelenést kap, amellyel kiemelkedik a versenytársak közül”. A „Több köt össze minket” vezérelv mostantól az összekötő elemek révén a termék formatervezésében is visszaköszön: minden társaság szívesen iszik együtt egy Wernesgrünert. Az ehhez kapcsolódó érzést és a közösségen belüli kötődést mostantól a „W”-betűvel és habos koronával ellátott Wernesgrüner-söröspohár szimbolizálja.
Most először kapott hangsúlyt az eredetre való hivatkozás is: a Wernesgrüner sörfőzde illusztrációként jelenik meg a palackokon, a dobozokon, a hatos csomagoláson és a vásárló által elérhető számos más érintkezési ponton, azaz állandó helyet kap a dizájnban. A formatervezők több fontos elemet, így például a piros minőségjelző pecsétet, a ferde Wernesgrüner feliratot és az 1436-os évszámot megtartották, továbbfejlesztették és beépítették az új formatervbe. A címkék terméktípus-specifikus színkialakítása szintén a sörfajták közötti jobb megkülönböztetést szolgálja.
Katja Wüstling, a Wernesgrüner vezető márkamenedzsere úgy véli: „Néhány jól ismert dizájnelemet kifejezetten kidolgoztunk és újraértelmeztünk. Ezek most hidat képeznek a márka nagy múltra visszatekintő történelme és új irányultsága között.”
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >