Újrapozicionálja magát a Wernesgrüner
A „Több köt össze minket” kampány bevezetése után a Wernesgrüner Brauerei újabb lépésre szánta el magát a márka pozicionálását illetően és teljesen új, modern dizájnnal mutatkozik be.
Az új márkakülső a hagyományt és a modernitást tudatosan ötvözi: a közlemény szerint fokozatosan valamennyi Wernesgrüner terméktípus és kiszerelés, valamint a márka külső megjelenése átalakul.
A Carlsberg tulajdonába 2020-ban átkerült Wernesgrüner termékcsalád „világos és modern megjelenést kap, amellyel kiemelkedik a versenytársak közül”. A „Több köt össze minket” vezérelv mostantól az összekötő elemek révén a termék formatervezésében is visszaköszön: minden társaság szívesen iszik együtt egy Wernesgrünert. Az ehhez kapcsolódó érzést és a közösségen belüli kötődést mostantól a „W”-betűvel és habos koronával ellátott Wernesgrüner-söröspohár szimbolizálja.
Most először kapott hangsúlyt az eredetre való hivatkozás is: a Wernesgrüner sörfőzde illusztrációként jelenik meg a palackokon, a dobozokon, a hatos csomagoláson és a vásárló által elérhető számos más érintkezési ponton, azaz állandó helyet kap a dizájnban. A formatervezők több fontos elemet, így például a piros minőségjelző pecsétet, a ferde Wernesgrüner feliratot és az 1436-os évszámot megtartották, továbbfejlesztették és beépítették az új formatervbe. A címkék terméktípus-specifikus színkialakítása szintén a sörfajták közötti jobb megkülönböztetést szolgálja.
Katja Wüstling, a Wernesgrüner vezető márkamenedzsere úgy véli: „Néhány jól ismert dizájnelemet kifejezetten kidolgoztunk és újraértelmeztünk. Ezek most hidat képeznek a márka nagy múltra visszatekintő történelme és új irányultsága között.”
Kapcsolódó cikkeink
Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >