Újraindul a fogyasztóvédelmi ismeretek iskolai terjesztését ösztönző pályázat
A tanév kezdetével újranyitja a gyakorlatban hasznosítható fogyasztóvédelmi ismeretek terjesztését ösztönző pályázatát az Innovációs és Technológiai Minisztérium – írja az origo. Az általános és középiskolák a következő nyári szünidőig bármikor benyújthatják jelentkezésüket a hatodik alkalommal meghirdetett kiírásra. A Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola címet az eddigi öt körben összesen 93 oktatási intézmény érdemelte ki – adta közre sajtóközleményében az Innovációs és Technológiai Minisztérium.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/01/kosar-nagy.jpg)
Újranyílt a fogyasztóvédelmi ismeretek iskolai terjesztését elősegítő pályázat
A pályázat kiemelt célja a megtévesztő kereskedelmi gyakorlatoknak fokozottan kiszolgáltatott fiatalok segítése abban, hogy tudatos fogyasztóvá váljanak. A kiírás ennek eszközeként elismeri a diákjaikat a fogyasztóvédelmi ismeretek elsajátításában érdemi intézkedésekkel, programokkal, szemléletformálással segítő iskolák erőfeszítéseit.
A Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola cím odaítélésének feltétele, hogy a pályázó a felsorolt tíz szempont (pl. az internet és közösségi média biztonságos használatra nevelés, reklámelemzés) közül legalább háromnak már megfeleljen, további egynek pedig a későbbi teljesítését vállalja.
AZ ELBÍRÁLÁSNÁL ELŐNYBEN RÉSZESÜLNEK A KITÜNTETŐ CÍMMEL MÁR RENDELKEZŐ PARTNERREL EGYÜTTMŰKÖDŐ INTÉZMÉNYEK.
A pályázati dokumentáció a Fogyasztóvédelmi Portálon érhető el. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Gyümölcs- és zöldségfeldolgozó szakmérnök és szaktanácsadó szakirányú továbbképzést indít ősztől a MATE
Szeptemberben ismét várja a gyümölcs- és zöldségfeldolgozás iránt érdeklődőket, valamint…
Tovább olvasom >Hankó Balázs: megújulnak az ágazati készségtanácsok
Megújulnak az ágazati készségtanácsok, amelyekben a szakképzés és a gazdaság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >