Újraindul a fogyasztóvédelmi ismeretek iskolai terjesztését ösztönző pályázat
A tanév kezdetével újranyitja a gyakorlatban hasznosítható fogyasztóvédelmi ismeretek terjesztését ösztönző pályázatát az Innovációs és Technológiai Minisztérium – írja az origo. Az általános és középiskolák a következő nyári szünidőig bármikor benyújthatják jelentkezésüket a hatodik alkalommal meghirdetett kiírásra. A Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola címet az eddigi öt körben összesen 93 oktatási intézmény érdemelte ki – adta közre sajtóközleményében az Innovációs és Technológiai Minisztérium.
A pályázat kiemelt célja a megtévesztő kereskedelmi gyakorlatoknak fokozottan kiszolgáltatott fiatalok segítése abban, hogy tudatos fogyasztóvá váljanak. A kiírás ennek eszközeként elismeri a diákjaikat a fogyasztóvédelmi ismeretek elsajátításában érdemi intézkedésekkel, programokkal, szemléletformálással segítő iskolák erőfeszítéseit.
A Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola cím odaítélésének feltétele, hogy a pályázó a felsorolt tíz szempont (pl. az internet és közösségi média biztonságos használatra nevelés, reklámelemzés) közül legalább háromnak már megfeleljen, további egynek pedig a későbbi teljesítését vállalja.
AZ ELBÍRÁLÁSNÁL ELŐNYBEN RÉSZESÜLNEK A KITÜNTETŐ CÍMMEL MÁR RENDELKEZŐ PARTNERREL EGYÜTTMŰKÖDŐ INTÉZMÉNYEK.
A pályázati dokumentáció a Fogyasztóvédelmi Portálon érhető el. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A jelenben képzik a jövő agrárszakembereit
A magyar agráriumnak és az agrárszakképzésnek van múltja, jelene és…
Tovább olvasom >Az agrárszakképzésben tanulók 42 százaléka szeretne a szakmában elhelyezkedni
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, az Agrárminisztérium, valamint az Agrárközgazdasági Intézet…
Tovább olvasom >Az idei a fejlesztések éve a szakképzésben
Az idei esztendő a fejlesztések éve az „Európa-bajnok” magyar szakképzésben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >