Újrahasznosított palackban érkezik a MOL új ásványvízmárkája
100 százalékban újrahasznosított PET-palackban, szénsavas és mentes változatban, két kiszerelésben lehet mostantól megvásárolni a MOL új ásványvízmárkáját, a Fonte Naturát. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vizet a Somogy megyei Somogyváron palackozzák.
Új ásványvízmárkát vezetett be a MOL, a Fonte Natura már nem csupán a vállalatcsoport töltőállomásain, hanem több hazai kiskereskedelmi lánc polcain is elérhetővé vált a vásárlók számára. Az új márka a MOL Fonte Verde termékcsaládjának helyét veszi át. Az ásványvíz kizárólag hazai forrásból, szénsavas és mentes változatban érhető el, 0,75 l és 1,5 l-es kiszerelésben.
A MOL-csoport a Fonte Viva Kft. 2018-as megvásárlásával lépett be a magyarországi ásványvízpiacra. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vízkészletet a Somogy megyei Somogyváron termelik ki, és nagyteljesítményű gyártósorokon palackozzák, 100%-ban reciklált, újrahasznosított PET-palackban.
„Az ásványvíz márkakommunikációjában nem szerettünk volna mellébeszélni, ezért a legfontosabbat emeltük ki: ha ásványvízért nyúlsz, ez a termék lesz a környezettudatos választás” – emelte ki Pantl Péter, a MOL-csoport társasági kommunikációs és marketingigazgatója.
„Fenntarthatósági törekvéseinkkel és a körforgásos gazdaság fejlesztésével összhangban évente több millió palackot hozunk vissza a körforgásba, amelynek mennyisége várhatóan 2024-től, a betétdíjas rendszer bevezetésével tovább növekszik majd. Fontos kiemelni, hogy a fejlesztés nálunk nem áll meg a re-PET-palackkal, szeretnénk az ásványvíz többi csomagolóanyagát is fenntarthatóbbá tenni” – mondta Erdész Attila, a Fonte Viva Kft. ügyvezető igazgatója.
Az új márka bevezetését egy, Rudolf Péter által rendezett reklámfilm is támogatja, így a nézők már találkozhattak is az Üvegtigris egyik ikonikus jelenetének újraalkotott változatával. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Ambiciózus a MOL-Csoport fenntarthatósági terve
A Mol-csoport a jövőre fókuszálva ambiciózus terveket tűzött ki maga…
Tovább olvasom >A sikeres zöld energiaátmenet feltétele a versenyképesség
Közös nyilatkozatban figyelmeztetnek az európai ipar vezetői arra, hogy a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackba kerül az olasz Parmalat UHT teje
A Parmalat olasz tejipari vállalat bemutatta az első, 50%-ban újrahasznosított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >