Újrahasznosított műanyagba csomagolja a Coop Sweden a húst és a halat
A Coop Sweden tervei között szerepel a hús és haltermékek üzletben történő csomagolásához használatos műanyagtálcák újrahasznosított műanyagból készült átlátszó alternatív csomagolásra cserélése. A kezdeményezéssel a kereskedelmi vállalat éves szinten 57 tonnával csökkenti szűzműanyag-felhasználását.
Az új csomagolás beleillik a Coop kibocsátáscsökkentést célzó stratégiájába, és újrahasznosított PET-ből készül. A vállalat célja, hogy 2030-ra 100%-ban megújuló vagy újrahasznosított alapanyagot használjon saját márkás termékeinek, valamint az üzletben csomagolt termékeinek csomagolásához.
Emellett a gyümölcslevek és palackozott vizek esetében is újrahasznosított műanyagra váltott a cég. A gyümölcslépalackok tekintetében ráadásul betétdíjat is bevezetett és együttműködésbe kezdett a Bower újrahasznosító app-pal, amely segítségével a vásárlók a palackokat újrahasznosíthatják, és a betétdíjat visszakaphatják. Idén tavasszal pedig az egyszer használatos műanyag termékeket – így evőeszközöket, szívószálakat és tányérokat – cseréli le a Coop új, megújuló alapanyagokból készült cikkekre.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóbb élelmiszerek és italok vásárlása negyedével csökkentheti az üvegházhatásúgáz-kibocsátást
A környezeti szempontból fenntarthatóbb élelmiszerek és italok vásárlása több mint…
Tovább olvasom >Moduláris „ültetvények”
Nemcsak látványos, praktikus és százféleképpen variálható a Floridában idén piacra…
Tovább olvasom >Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >