Újrahasznosított műanyag csomagolásban a Cadbury Dairy Milk
A Mondelēz International bejelentette, hogy a Bournville-ben készülő és az Egyesült Királyságban, valamint Írországban értékesítésre kerülő Cadbury Dairy Milk és a Cadbury Mini Snowballs termékei 30 százalékban újrahasznosított műanyag csomagolásban kaphatók a jövőben.
Ez a lépés részeleme a Mondelez International célkitűzésének, mely értelmében a cég teljes műanyag csomagolóanyag portfoliójában 5 százalékkal csökkenti a szűzműanyag felhaszanálását 2025-ig. A vállalat Dairylea Lunchables termékének csomagolásában az Egyesült Királyságban már most is 75 százalékban újrahasznosított műanyagot (RPET) használ és a jövő évtől kezdődően Philadelphia krémsajtjának dobozához és tetejéhez is újrahasznosított műanyagot használ, amit tanúsítvány igazol.
Mint azt Dirk Van de Put, a Mondelez International vezérigazgatója elmondta, az Egyesült Királyság úttörő az újrahasznosított anyagok használata és a körforgásos gazdaságot szolgáló megoldásokba való beruházás terén.
„A rugalmas műanyag csomagolás eddig egyszer használatos anyagnak minősült. Az újrahasznosítási technológia fejlődése és az ebbe az anyagba eszközölt jelentős befektetésünk eredményeképpen ma a Cadbury-rajongók a korábbiaknál fenntarthatóbb módon élvezhetik kedvenc csokoládéjukat. És ez még csak a kezdete annak az útnak, amely a még több újrahasznosított műanyag felhasználása irányába visz minket. Vállaltuk, hogy az egyre modernebb újrahasznosítási technológiához való hozzáférés egyszerűsödésével az elkövetkező években növeljük csomagolásainkban az újrahasznosított műanyag arányát” – mondta el Dirk Van de Put.
Kapcsolódó cikkeink
Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >A Kellanova felvásárlását fontolgatja a Mars egyes források szerint
Az M&M’s és Snickers márkákat gyártó Mars a Cheez-It és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >