Újrahasznosított műanyag csomagolásban a Cadbury Dairy Milk
A Mondelēz International bejelentette, hogy a Bournville-ben készülő és az Egyesült Királyságban, valamint Írországban értékesítésre kerülő Cadbury Dairy Milk és a Cadbury Mini Snowballs termékei 30 százalékban újrahasznosított műanyag csomagolásban kaphatók a jövőben.
Ez a lépés részeleme a Mondelez International célkitűzésének, mely értelmében a cég teljes műanyag csomagolóanyag portfoliójában 5 százalékkal csökkenti a szűzműanyag felhaszanálását 2025-ig. A vállalat Dairylea Lunchables termékének csomagolásában az Egyesült Királyságban már most is 75 százalékban újrahasznosított műanyagot (RPET) használ és a jövő évtől kezdődően Philadelphia krémsajtjának dobozához és tetejéhez is újrahasznosított műanyagot használ, amit tanúsítvány igazol.
Mint azt Dirk Van de Put, a Mondelez International vezérigazgatója elmondta, az Egyesült Királyság úttörő az újrahasznosított anyagok használata és a körforgásos gazdaságot szolgáló megoldásokba való beruházás terén.
„A rugalmas műanyag csomagolás eddig egyszer használatos anyagnak minősült. Az újrahasznosítási technológia fejlődése és az ebbe az anyagba eszközölt jelentős befektetésünk eredményeképpen ma a Cadbury-rajongók a korábbiaknál fenntarthatóbb módon élvezhetik kedvenc csokoládéjukat. És ez még csak a kezdete annak az útnak, amely a még több újrahasznosított műanyag felhasználása irányába visz minket. Vállaltuk, hogy az egyre modernebb újrahasznosítási technológiához való hozzáférés egyszerűsödésével az elkövetkező években növeljük csomagolásainkban az újrahasznosított műanyag arányát” – mondta el Dirk Van de Put.
Kapcsolódó cikkeink
A pakisztáni gyártásba invesztál a Mondelez
Finanszírozást két beludzsisztáni gyártóüzem kapja. A Mondelez International mintegy 5…
Tovább olvasom >Újra gyártják az Oreót a frontvonal mellett
A Mondelez International bejelentette, hogy újraindítja az Oreo kekszek gyártását…
Tovább olvasom >Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >