Újrahasznosított műanyag csomagolásban a Cadbury Dairy Milk
A Mondelēz International bejelentette, hogy a Bournville-ben készülő és az Egyesült Királyságban, valamint Írországban értékesítésre kerülő Cadbury Dairy Milk és a Cadbury Mini Snowballs termékei 30 százalékban újrahasznosított műanyag csomagolásban kaphatók a jövőben.
Ez a lépés részeleme a Mondelez International célkitűzésének, mely értelmében a cég teljes műanyag csomagolóanyag portfoliójában 5 százalékkal csökkenti a szűzműanyag felhaszanálását 2025-ig. A vállalat Dairylea Lunchables termékének csomagolásában az Egyesült Királyságban már most is 75 százalékban újrahasznosított műanyagot (RPET) használ és a jövő évtől kezdődően Philadelphia krémsajtjának dobozához és tetejéhez is újrahasznosított műanyagot használ, amit tanúsítvány igazol.
Mint azt Dirk Van de Put, a Mondelez International vezérigazgatója elmondta, az Egyesült Királyság úttörő az újrahasznosított anyagok használata és a körforgásos gazdaságot szolgáló megoldásokba való beruházás terén.
„A rugalmas műanyag csomagolás eddig egyszer használatos anyagnak minősült. Az újrahasznosítási technológia fejlődése és az ebbe az anyagba eszközölt jelentős befektetésünk eredményeképpen ma a Cadbury-rajongók a korábbiaknál fenntarthatóbb módon élvezhetik kedvenc csokoládéjukat. És ez még csak a kezdete annak az útnak, amely a még több újrahasznosított műanyag felhasználása irányába visz minket. Vállaltuk, hogy az egyre modernebb újrahasznosítási technológiához való hozzáférés egyszerűsödésével az elkövetkező években növeljük csomagolásainkban az újrahasznosított műanyag arányát” – mondta el Dirk Van de Put.
Kapcsolódó cikkeink
79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >