Újrahasznosított műanyag csomagolásban a Cadbury Dairy Milk
A Mondelēz International bejelentette, hogy a Bournville-ben készülő és az Egyesült Királyságban, valamint Írországban értékesítésre kerülő Cadbury Dairy Milk és a Cadbury Mini Snowballs termékei 30 százalékban újrahasznosított műanyag csomagolásban kaphatók a jövőben.
Ez a lépés részeleme a Mondelez International célkitűzésének, mely értelmében a cég teljes műanyag csomagolóanyag portfoliójában 5 százalékkal csökkenti a szűzműanyag felhaszanálását 2025-ig. A vállalat Dairylea Lunchables termékének csomagolásában az Egyesült Királyságban már most is 75 százalékban újrahasznosított műanyagot (RPET) használ és a jövő évtől kezdődően Philadelphia krémsajtjának dobozához és tetejéhez is újrahasznosított műanyagot használ, amit tanúsítvány igazol.
Mint azt Dirk Van de Put, a Mondelez International vezérigazgatója elmondta, az Egyesült Királyság úttörő az újrahasznosított anyagok használata és a körforgásos gazdaságot szolgáló megoldásokba való beruházás terén.
„A rugalmas műanyag csomagolás eddig egyszer használatos anyagnak minősült. Az újrahasznosítási technológia fejlődése és az ebbe az anyagba eszközölt jelentős befektetésünk eredményeképpen ma a Cadbury-rajongók a korábbiaknál fenntarthatóbb módon élvezhetik kedvenc csokoládéjukat. És ez még csak a kezdete annak az útnak, amely a még több újrahasznosított műanyag felhasználása irányába visz minket. Vállaltuk, hogy az egyre modernebb újrahasznosítási technológiához való hozzáférés egyszerűsödésével az elkövetkező években növeljük csomagolásainkban az újrahasznosított műanyag arányát” – mondta el Dirk Van de Put.
Kapcsolódó cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Fenntartható mezőgazdasági startupba fektetett a Mondelēz Észtországban
A Mondelēz International az észtországi székhelyű eAgronom nevű regeneratív mezőgazdasági…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >