Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő csomagját a Nescafé Gold Blend márka esetében. A csomagolást a fogyasztók könnyen újrahasznosíthatják házilag.
Az innovatív papír utántöltő csomag hihetetlenül nagy mértékben, 97%-kal csökkenti a csomagolás súlyát a hagyományos 200 grammos kávés üvegekhez képest.
A csomagolás csökkentett súlya tovább befolyásolja a szállítást, így könnyebbé és környezetkímélőbbé válik a készlet mozgatása.
A kényelmi szempontok figyelembevételével tervezett papírcsomag akár az kávés üvegek újratöltésére is felhasználható.
Ez hosszabb élettartamot biztosít az üvegnek, miközben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a Nescafé Gold Blend esetében megszokott ízről és minőségről.
Ha az újratöltő csomag kiürült, az újrahasznosító kukába helyezhető.
Az új, 150 grammos papír utántöltő csomagok ebben a hónapban lesznek kaphatók a Tesco áruházakban Írország-szerte.
A bevezetés a márka újrahasznosítható utántöltő tasakok 2022-es bevezetésével elért sikerére épít.
A lépés a Nescafé fenntartható csomagolás melletti folyamatos elkötelezettségét bizonyítja, illetve illeszkedik a Nestlé azon célkitűzésébe, mely szerint 2025-ig egyharmadával csökkentené a szűz műanyag felhasználását.
A csomagolás mellett a Nescafé a kávétermesztés fenntarthatóbbá tételére is törekszik.
Az Írországban készült Nescafé termékekhez felhasznált összes kávé 100%-ban felelős forrásból származik, ami biztosítja, hogy minden csészével változást érjünk el.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Július 1-től minden magos görögdinnye hazai termelőktől érkezik a Tescóba
Nem kérdés többé a magyarok elsöprő győzelme, már ami a…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Mától nem kell áfát fizetni a sajátmárkás menstruációs termékek vásárlása után a Tescóban
2024. június 27-től a Tesco minden sajátmárkás női intim higiéniai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >