Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő csomagját a Nescafé Gold Blend márka esetében. A csomagolást a fogyasztók könnyen újrahasznosíthatják házilag.
Az innovatív papír utántöltő csomag hihetetlenül nagy mértékben, 97%-kal csökkenti a csomagolás súlyát a hagyományos 200 grammos kávés üvegekhez képest.
A csomagolás csökkentett súlya tovább befolyásolja a szállítást, így könnyebbé és környezetkímélőbbé válik a készlet mozgatása.
A kényelmi szempontok figyelembevételével tervezett papírcsomag akár az kávés üvegek újratöltésére is felhasználható.
Ez hosszabb élettartamot biztosít az üvegnek, miközben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a Nescafé Gold Blend esetében megszokott ízről és minőségről.
Ha az újratöltő csomag kiürült, az újrahasznosító kukába helyezhető.
Az új, 150 grammos papír utántöltő csomagok ebben a hónapban lesznek kaphatók a Tesco áruházakban Írország-szerte.
A bevezetés a márka újrahasznosítható utántöltő tasakok 2022-es bevezetésével elért sikerére épít.
A lépés a Nescafé fenntartható csomagolás melletti folyamatos elkötelezettségét bizonyítja, illetve illeszkedik a Nestlé azon célkitűzésébe, mely szerint 2025-ig egyharmadával csökkentené a szűz műanyag felhasználását.
A csomagolás mellett a Nescafé a kávétermesztés fenntarthatóbbá tételére is törekszik.
Az Írországban készült Nescafé termékekhez felhasznált összes kávé 100%-ban felelős forrásból származik, ami biztosítja, hogy minden csészével változást érjünk el.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >