Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő csomagját a Nescafé Gold Blend márka esetében. A csomagolást a fogyasztók könnyen újrahasznosíthatják házilag.
Az innovatív papír utántöltő csomag hihetetlenül nagy mértékben, 97%-kal csökkenti a csomagolás súlyát a hagyományos 200 grammos kávés üvegekhez képest.
A csomagolás csökkentett súlya tovább befolyásolja a szállítást, így könnyebbé és környezetkímélőbbé válik a készlet mozgatása.
A kényelmi szempontok figyelembevételével tervezett papírcsomag akár az kávés üvegek újratöltésére is felhasználható.
Ez hosszabb élettartamot biztosít az üvegnek, miközben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a Nescafé Gold Blend esetében megszokott ízről és minőségről.
Ha az újratöltő csomag kiürült, az újrahasznosító kukába helyezhető.
Az új, 150 grammos papír utántöltő csomagok ebben a hónapban lesznek kaphatók a Tesco áruházakban Írország-szerte.
A bevezetés a márka újrahasznosítható utántöltő tasakok 2022-es bevezetésével elért sikerére épít.
A lépés a Nescafé fenntartható csomagolás melletti folyamatos elkötelezettségét bizonyítja, illetve illeszkedik a Nestlé azon célkitűzésébe, mely szerint 2025-ig egyharmadával csökkentené a szűz műanyag felhasználását.
A csomagolás mellett a Nescafé a kávétermesztés fenntarthatóbbá tételére is törekszik.
Az Írországban készült Nescafé termékekhez felhasznált összes kávé 100%-ban felelős forrásból származik, ami biztosítja, hogy minden csészével változást érjünk el.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Írország: nyáron csúcsra jár az élelmiszerpazarlás
A Too Good To Go friss felmérése szerint az ír…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >