Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő csomagját a Nescafé Gold Blend márka esetében. A csomagolást a fogyasztók könnyen újrahasznosíthatják házilag.
Az innovatív papír utántöltő csomag hihetetlenül nagy mértékben, 97%-kal csökkenti a csomagolás súlyát a hagyományos 200 grammos kávés üvegekhez képest.
A csomagolás csökkentett súlya tovább befolyásolja a szállítást, így könnyebbé és környezetkímélőbbé válik a készlet mozgatása.
A kényelmi szempontok figyelembevételével tervezett papírcsomag akár az kávés üvegek újratöltésére is felhasználható.
Ez hosszabb élettartamot biztosít az üvegnek, miközben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a Nescafé Gold Blend esetében megszokott ízről és minőségről.
Ha az újratöltő csomag kiürült, az újrahasznosító kukába helyezhető.
Az új, 150 grammos papír utántöltő csomagok ebben a hónapban lesznek kaphatók a Tesco áruházakban Írország-szerte.
A bevezetés a márka újrahasznosítható utántöltő tasakok 2022-es bevezetésével elért sikerére épít.
A lépés a Nescafé fenntartható csomagolás melletti folyamatos elkötelezettségét bizonyítja, illetve illeszkedik a Nestlé azon célkitűzésébe, mely szerint 2025-ig egyharmadával csökkentené a szűz műanyag felhasználását.
A csomagolás mellett a Nescafé a kávétermesztés fenntarthatóbbá tételére is törekszik.
Az Írországban készült Nescafé termékekhez felhasznált összes kávé 100%-ban felelős forrásból származik, ami biztosítja, hogy minden csészével változást érjünk el.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >