Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő csomagját a Nescafé Gold Blend márka esetében. A csomagolást a fogyasztók könnyen újrahasznosíthatják házilag.
Az innovatív papír utántöltő csomag hihetetlenül nagy mértékben, 97%-kal csökkenti a csomagolás súlyát a hagyományos 200 grammos kávés üvegekhez képest.
A csomagolás csökkentett súlya tovább befolyásolja a szállítást, így könnyebbé és környezetkímélőbbé válik a készlet mozgatása.
A kényelmi szempontok figyelembevételével tervezett papírcsomag akár az kávés üvegek újratöltésére is felhasználható.
Ez hosszabb élettartamot biztosít az üvegnek, miközben a fogyasztóknak nem kell lemondaniuk a Nescafé Gold Blend esetében megszokott ízről és minőségről.
Ha az újratöltő csomag kiürült, az újrahasznosító kukába helyezhető.
Az új, 150 grammos papír utántöltő csomagok ebben a hónapban lesznek kaphatók a Tesco áruházakban Írország-szerte.
A bevezetés a márka újrahasznosítható utántöltő tasakok 2022-es bevezetésével elért sikerére épít.
A lépés a Nescafé fenntartható csomagolás melletti folyamatos elkötelezettségét bizonyítja, illetve illeszkedik a Nestlé azon célkitűzésébe, mely szerint 2025-ig egyharmadával csökkentené a szűz műanyag felhasználását.
A csomagolás mellett a Nescafé a kávétermesztés fenntarthatóbbá tételére is törekszik.
Az Írországban készült Nescafé termékekhez felhasznált összes kávé 100%-ban felelős forrásból származik, ami biztosítja, hogy minden csészével változást érjünk el.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >