Újrahasznosítható kávéspoharakat tesztel a McDonald’s és a TerraCycle
Újrahasznosítható kávéspoharakat használna a jövőben a McDonald’s. A cég a TerraCycle Loop nevű programjához csatlakozott, amely az egyszer használatos műanyagok arányának csökkentését tűzte ki célul.
A gyorsétterem-lánc hat angliai helyszínen fogja bevezetni a poharakat, amelyeket aztán megtisztítanak és újra használnak.
Amikor egy fogyasztó megitta a kávéját, az üres poharat beledobhatja az erre a célra kihelyezett gyűjtőbe. Ezután voucher formájában visszakapja az 1 font letétet, amelyet felhasználhat a következő forró ital vásárlásakor.
FIF
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított kávézaccból készített designer cipőt a Nespresso
A Nespresso és a Zèta nevű francia divat-startup újrahasznosított kávézaccból…
Tovább olvasom >Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek…
Tovább olvasom >Kiemelten fontos a magyaroknak, hogy a boltok fenntartható módon működjenek
A környezettudatosság egyre fontosabb szemponttá válik a vásárlók számára, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >