Újragondolta törzsvásárlói rendszerét a Praktiker
A vásárlók kerülhetnek ki győztesen a barkácsáruházak hazai piacának átalakulásából. A Praktiker újragondolta stratégiáját, nagy hangsúlyt fektetve a törzsvásárlói rendszer minőségi átalakítására.
A korábbi és az új törzsvásárlói feltételrendszert összevetve, a változás jelentős. A vásárlásokkal elérhető kedvezmény mértéke akár 10 százalékra emelkedhet, a korábbi 150 ezer forint helyett már 50 ezer forint után jár a visszatérítés, és nem utólagosan vásárlási utalványként, hanem azonnal, a fizetendő összeget csökkentve. Az elköltött forintok egyenleget növelnek, ezzel pedig nő az azonnali, azaz a kasszánál fizetéskor adott kedvezmény százalékos értéke is. Továbbra sem jár kedvezmény az akciós termékek után, de az elmúlt 365 napot összesítő költésekbe ezek is beleszámítanak, ami viszont újdonság a programban. Korábban 20 százalékos kedvezmény vonatkozott a házhozszállításra, most az adott áruházban elérhető összes szolgáltatás ennyivel olcsóbb lesz a törzsvásárlóknak.
Az utóbbi évek tendenciája, hogy a barkácsáruházakba a vásárlók sokkal tudatosabban, előzetesen tájékozódva térnek be, ezért a Praktiker a törzsvásárlóit egyedi ajánlatokkal és rendszeres akciókkal kívánja továbbra is megszólítani.
A Praktiker német mintára indította törzsvásárlói programját 2004 októberében. A vevők lassan mozdultak. Az első tört év mintegy ezres kártyatulajdonosi köre napjainkra mára több százezresre nőtt. A személyes adatokat a Praktiker auditáltan kezeli a kezdetek óta. A barkácsláncnál a törzsvásárlók számának további növelése mellett az áruházak és a vásárlók közötti minőségi kapcsolat kiépítésére helyezik a hangsúlyt a jövőben.
A Praktiker új törzsvásárlói programjának reklámarca Tóth Roland színművész lett, akit a Jóban Rosszban sorozatból ismerhet a vásárlóközönség. A Praktiker intenzív reklámkommunikációval támogatja a törzsvásárlói rendszerét, amelyben az áruházi megjelenések mellett televíziós kampány, számos online és közterületi hirdetés is szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Mindentbelehely: új közösségi tér született Budapest szívében a Praktiker támogatásával
Május 10-én adták át a „Mindentbelehely” nevű közösségi teret Budapesten,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >