Újragondolta a húsbolt fogalmát a Pápai
Négyszáz négyzetméteres új húsáruházat nyitott az ünnepek előtt a Pápai Hús, amely a hazai boltok egyik legnagyobb tőkehús-beszállítójaként ezzel példát is akar mutatni arra, hogyan lehet modernizálva és újragondolva ismét vonzóvá tenni egy hagyományos kereskedelmi formát. A Pápai Hús Kft. a karácsonyi szezonban a járvány ellenére is kiemelkedő forgalomra számít.
Megnyitotta új, minden eddiginél nagyobb húsáruházát a Pápai Hús Kft. A 400 négyzetméteres létesítmény nemcsak kínálatával emelkedik ki a hagyományos húsboltok közül, hanem a területének mintegy felét elfoglaló feldolgozó résszel is, ahol a vágáson kívül minden műveletet el tudnak végezni, és az itt előállított friss tőkehúsokat nagy hűtőkamrákban tárolják az eladásig. Az új áruházban a Pápai Hús teljes kínálata megvehető, de jóval több egy mintaboltnál, hiszen olyan húsokat és készterméket is árusít – akár a konkurensektől is -, amelyeket a cég nem dolgoz fel vagy állít elő.
Az új pápai boltunkra azt is kiírhatnánk, hogy „minden, ami hús”, hiszen az a célunk vele, hogy a minőségi hústermékeket kereső vásárlók egy helyen be tudják szerezni mindazt, amire szükségük van, legyen az sertés, marha baromfi vagy hal, frisshús vagy késztermék – mondja Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezetője. Ezen felül meg tudják itt vásárolni a húsos ételekhez való tésztákat, fűszereket, savanyúságokat, valamint a Pápai Ízek vegán termékeit is. Az ügyvezető szerint a nagy élelmiszeráruházak ugyan az elmúlt évtizedekben háttérbe szorították a hagyományos húsboltokat, hentesüzleteket, de ez nem azt jelenti, hogy nincs rájuk szükség. Csupán arról van szó, hogy újra kell gondolni, mi az a minőség és kínálat, amit a vásárlók szeretnének.
A megújulásban a Pápai fontos szerepet szán a helyben fogyasztásnak. A húsbolton belüli „falatozóknak” is van hagyománya nálunk, és az elmúlt években a húsimádók újra felfedezték ezt a semmihez sem hasonlítható gasztronómiai műfajt, amelyet lehet magas színvonalon is művelni. A járványszabályok miatt ugyan a nyitáskor még nem lehet helyben fogyasztani az új húsboltban, de amint erre lehetőség lesz, sült kolbászt, hurkát és más klasszikus „hentesbolti” ételt is kínálnak majd.
A Pápai Hús az egyik legnagyobb frisshús-szállítója a hazai boltoknak, ezért az új áruházával példát is akar mutatni, hogyan lehet modernizálni ezt a kereskedelmi formát a korszerű technológiától kezdve a helyszíni feldolgozás módján, melegétel-kínálaton át a boltdizájnig. Szappanos Péter szerint minden húsipari cégnek fontos, hogy a kiskereskedelmi láncok mellett megtalálja az alternatív értékesítési lehetőségeket is, és az igényes vásárlók számára ilyenek lehetnek a kínálatukban, szolgáltatásaikban megújuló húsüzletek. Az újjal együtt négy kereskedelmi egységet működtető Pápai Hús a tapasztalatok alapján megvizsgálja a további üzletnyitások lehetőségét, és mindenképpen szeretné bővíteni a szakmai és üzleti kapcsolatait a hazai húsboltokkal, hentesekkel.
Szappanos Péter elmondta, hogy az elmúlt évtizedekben több nehéz időszakot is átélő Pápai Hús a gyárat 2016-ben megvásárló tulajdonos elkötelezett támogatásával sikeres reorganizációt, termék- és technológiai fejlesztést hajtott végre, az idén kétmilliárd forintos beruházásból 26 új gépet vásárolt és üzemelt be. Mindezek eredményeként a járványügyi korlátozások ellenére is kiemelkedő forgalomra számít az ünnepi szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >