Újraértelmezi a mobiltelefonos vásárlást a Simple
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja. Az alkalmazással a mobillal történő teljes vásárlási folyamatot értelmezték újra a készítők a rendeléstől a fizetésig. A Simple jelenleg italautomatáknál, éttermi és online ételrendelésnél, valamint mozijegyvásárlásnál használható, de év végéig további funkciók érkeznek.
Az okostelefonos fizetés világszerte terjed, azonban az erre fejlesztett megoldások általában csak a fizetési tranzakcióra koncentrálnak, és nem használják ki a telefonban rejlő további lehetőségeket. A Simple erre ad választ, túlmutatva az eddig elérhető applikációkon. Az ingyenes alkalmazás már letölthető a Google Play-ből és az Appstore-ból is.
„Egy okostelefon felhasználására rengeteg lehetőség van: mi szerettünk volna egy olyan applikációt létrehozni, amely megmutatja ezeket, így nemcsak egy bankkártyát integráltunk a mobiltelefonba, hanem lefedjük az egész vásárlási folyamatot, a kiválasztástól egészen a fizetésig” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője. – „A fejlesztésnél a szolgáltatások kiválasztásakor azt tartottuk szem előtt, hogy melyek azok a mindennapi helyzetek, amelyeket a Simple használatával gyorsabbá, egyszerűbbé tudunk tenni” – tette hozzá.
A bank- és mobilszolgáltató-független alkalmazás kétségtelenül egyik legizgalmasabb funkciója, hogy segítségével a felhasználók egyes éttermekben és szórakozóhelyeken a telefonjukon nyithatják meg az étlapot, adhatják le rendelésüket, és fizethetnek is. „Senki sem szeret sokáig várni, hogy megkapja az étlapot, vagy felvegyék a rendelését, ráadásul a vendéglátóhelyeknek is egyszerűbbé teszi az életét az applikáció” – mondta el Benyó Péter.
A pincérfunkció mellett az alkalmazással 300 étteremből lehet ételt rendelni. Emellett országszerte több száz italautomatából lehet vásárolni, lehet böngészni a moziműsort, és meg lehet venni a mozijegyet. Benyó Péter a további lehetőségekről azt mondta, első körben az elfogadóhelyek számának bővítésére, valamint arra fókuszálnak, hogy minél többen használják a Simple alkalmazást, ugyanakkor terveik szerint már idén új szolgáltatások is érkeznek az alkalmazásba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >