Újraértelmezi a bemutatóbolt fogalmát a Globus?
Bemutatóbolt. Létezik még egyáltalán ilyen? Ha igen, akkor van létjogosultsága egy olyan boltnak, amelyben csak egyetlen márka termékeit lehet megvenni? Ki tudja-e szolgálni bármelyik márka a mai vásárlókat, akik mindent egy helyen szeretnének beszerezni? És mi van azokkal a márkákkal, amelyeknek a termékei nem igazán trendiek? Úgy néz ki, ezekre a kérdésekre kereste a választ a Globus is. De megtalálta?
Vegetáriánus levesező és snack bár. A Globus felismerte, hogy nem életképes egy bolt, amelyben csak zöldségkonzervek vannak. Azt szeretnék megmutatni, hogy hogyan lehet ezeket a termékeket felhasználni, és milyen különleges dolgokat lehet létrehozni belőlük. Egy képzeletbeli világ körüli útra invitálnak, ahol megismerhetjük a különböző kultúrák konyháira jellemző ízeket, levesek és zöldségekből készült mártogatósok idegenvezetésével. A recepteket Pásztor Anna segítségével alkotta meg Bezerics Dániel. Így garantált a minőségi ízélmény, még ha Anna nem is elsősorban a konyhaművészetéről ismert.
Innováció. Az utóbbi időben nemcsak ez a levesező az újdonság a Globus életében. Nemrégiben piacra dobták a Globus Vital portfóliót, mely egyedülállóan azonnal fogyasztható quinoa- és tönkölybúzakonzerveket jelent többek között. Így nem először nyitnak a modern egészségtudatos életmód felé. Bár a konzervekről alapvetően nem az egészségtudatosság jut eszünkbe, azt tudni kell, hogy a Globus zöldségek nem tartalmaznak tartósítószert vagy felesleges adalékanyagot. Ennek tudatában már könnyen beilleszthetők bármilyen étrendbe.
Magyar. A GLOBUS zöldségkonzervgyár Debrecenben működik és főként magyar alapanyagokból gyárt Magyar Termék logóval is ellátott terméket. Így egyértelmű volt a helyválasztás. Debrecen főtere ad majd helyet az első „Soupy by Globus” nevű vegetáriánus levesező és snack bárnak. A bár januárban nyílik majd meg, de a debreceni adventi vásáron már találkozhatunk a kitelepült Soupyval, és egy kis ízelítőt kaphatunk a különleges levesekből és mártogatósokból. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >