Újraértelmezi a bemutatóbolt fogalmát a Globus?
Bemutatóbolt. Létezik még egyáltalán ilyen? Ha igen, akkor van létjogosultsága egy olyan boltnak, amelyben csak egyetlen márka termékeit lehet megvenni? Ki tudja-e szolgálni bármelyik márka a mai vásárlókat, akik mindent egy helyen szeretnének beszerezni? És mi van azokkal a márkákkal, amelyeknek a termékei nem igazán trendiek? Úgy néz ki, ezekre a kérdésekre kereste a választ a Globus is. De megtalálta?
Vegetáriánus levesező és snack bár. A Globus felismerte, hogy nem életképes egy bolt, amelyben csak zöldségkonzervek vannak. Azt szeretnék megmutatni, hogy hogyan lehet ezeket a termékeket felhasználni, és milyen különleges dolgokat lehet létrehozni belőlük. Egy képzeletbeli világ körüli útra invitálnak, ahol megismerhetjük a különböző kultúrák konyháira jellemző ízeket, levesek és zöldségekből készült mártogatósok idegenvezetésével. A recepteket Pásztor Anna segítségével alkotta meg Bezerics Dániel. Így garantált a minőségi ízélmény, még ha Anna nem is elsősorban a konyhaművészetéről ismert.
Innováció. Az utóbbi időben nemcsak ez a levesező az újdonság a Globus életében. Nemrégiben piacra dobták a Globus Vital portfóliót, mely egyedülállóan azonnal fogyasztható quinoa- és tönkölybúzakonzerveket jelent többek között. Így nem először nyitnak a modern egészségtudatos életmód felé. Bár a konzervekről alapvetően nem az egészségtudatosság jut eszünkbe, azt tudni kell, hogy a Globus zöldségek nem tartalmaznak tartósítószert vagy felesleges adalékanyagot. Ennek tudatában már könnyen beilleszthetők bármilyen étrendbe.
Magyar. A GLOBUS zöldségkonzervgyár Debrecenben működik és főként magyar alapanyagokból gyárt Magyar Termék logóval is ellátott terméket. Így egyértelmű volt a helyválasztás. Debrecen főtere ad majd helyet az első „Soupy by Globus” nevű vegetáriánus levesező és snack bárnak. A bár januárban nyílik majd meg, de a debreceni adventi vásáron már találkozhatunk a kitelepült Soupyval, és egy kis ízelítőt kaphatunk a különleges levesekből és mártogatósokból. //
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >