Újraértelmezi a bemutatóbolt fogalmát a Globus?
Bemutatóbolt. Létezik még egyáltalán ilyen? Ha igen, akkor van létjogosultsága egy olyan boltnak, amelyben csak egyetlen márka termékeit lehet megvenni? Ki tudja-e szolgálni bármelyik márka a mai vásárlókat, akik mindent egy helyen szeretnének beszerezni? És mi van azokkal a márkákkal, amelyeknek a termékei nem igazán trendiek? Úgy néz ki, ezekre a kérdésekre kereste a választ a Globus is. De megtalálta?
Vegetáriánus levesező és snack bár. A Globus felismerte, hogy nem életképes egy bolt, amelyben csak zöldségkonzervek vannak. Azt szeretnék megmutatni, hogy hogyan lehet ezeket a termékeket felhasználni, és milyen különleges dolgokat lehet létrehozni belőlük. Egy képzeletbeli világ körüli útra invitálnak, ahol megismerhetjük a különböző kultúrák konyháira jellemző ízeket, levesek és zöldségekből készült mártogatósok idegenvezetésével. A recepteket Pásztor Anna segítségével alkotta meg Bezerics Dániel. Így garantált a minőségi ízélmény, még ha Anna nem is elsősorban a konyhaművészetéről ismert.
Innováció. Az utóbbi időben nemcsak ez a levesező az újdonság a Globus életében. Nemrégiben piacra dobták a Globus Vital portfóliót, mely egyedülállóan azonnal fogyasztható quinoa- és tönkölybúzakonzerveket jelent többek között. Így nem először nyitnak a modern egészségtudatos életmód felé. Bár a konzervekről alapvetően nem az egészségtudatosság jut eszünkbe, azt tudni kell, hogy a Globus zöldségek nem tartalmaznak tartósítószert vagy felesleges adalékanyagot. Ennek tudatában már könnyen beilleszthetők bármilyen étrendbe.
Magyar. A GLOBUS zöldségkonzervgyár Debrecenben működik és főként magyar alapanyagokból gyárt Magyar Termék logóval is ellátott terméket. Így egyértelmű volt a helyválasztás. Debrecen főtere ad majd helyet az első „Soupy by Globus” nevű vegetáriánus levesező és snack bárnak. A bár januárban nyílik majd meg, de a debreceni adventi vásáron már találkozhatunk a kitelepült Soupyval, és egy kis ízelítőt kaphatunk a különleges levesekből és mártogatósokból. //
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >