Újra zöld akció a Tescótól
„Zöld a sulid?” címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdetett a Tesco-Global Áruházak Zrt. Az akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?”, valamint a „Szomjazik a nyereményekre?” elnevezésű kampányoknak.Az áruházlánc a diákok által összegyűjtött 200-200 PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. Öt füzetet postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, amelynek fődíja egy korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában elsőként vezette be a PET-palackok és alumíniumdobozok visszaváltási rendszerét, amelyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára: immár 49 egységében elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >