Újra zöld akció a Tescótól
„Zöld a sulid?” címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdetett a Tesco-Global Áruházak Zrt. Az akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?”, valamint a „Szomjazik a nyereményekre?” elnevezésű kampányoknak.Az áruházlánc a diákok által összegyűjtött 200-200 PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. Öt füzetet postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, amelynek fődíja egy korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában elsőként vezette be a PET-palackok és alumíniumdobozok visszaváltási rendszerét, amelyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára: immár 49 egységében elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >