Újra zöld akció a Tescótól
„Zöld a sulid?” címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdetett a Tesco-Global Áruházak Zrt. Az akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?”, valamint a „Szomjazik a nyereményekre?” elnevezésű kampányoknak.Az áruházlánc a diákok által összegyűjtött 200-200 PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. Öt füzetet postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, amelynek fődíja egy korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában elsőként vezette be a PET-palackok és alumíniumdobozok visszaváltási rendszerét, amelyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára: immár 49 egységében elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >