Újra személyes részvétellel rendezik a PLMA Trade Show-t
December 14–15-én rendezik meg fizikai jelenléttel a saját márkás iparág nemzetközi seregszemléjét, a PLMA „World of Private Label” szakkiállítást. A PLMA Nemzetközi Tanácsa bejelentése szerint újra személyesen találkozhatnak a saját márkás termékek gyártói és forgalmazói Amszterdamban, december 14–15-én.
Könnyítettek az utazási szabályozásokon
Szeptember végén a holland kormány bejelentette a COVID-19 rendelkezéseinek változtatását, köztük számos utazási és távolságtartási szabály enyhítését. A Nemzetközi Trade Show helyszínéül szolgáló és újranyitott amszterdami RAI Kiállításközpontban már el is kezdték a kiállítások sorozatának megrendezését.
– Ezek az új szabályzók megnyitják az utat a nemzetközi üzleti találkozók előtt. Alig várom, hogy újra élőben halljam a kiállítók és látogatók megbeszéléseinek zsongását a csarnokokban. Nagyon hiányzott a személyesen megélhető kiállítási hangulat, az energiák és dinamikák áramlása – mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke.
Back to Business
A visszatérés, a „Back to Business” az idei PLMA Trade Show vezértémája, ami rendkívül aktuális, hiszen az ötletekre és megosztásukra soha nem volt ekkora szükség. A rendezők közel 2000 kiállítóra számítanak több mint 65 országból, köztük több mint 600 az új résztvevő 56 országból. Eddig 32 ország összesen 47 közösségi és regionális pavilon felállítását jelentette be.
Bár sok korlátozást enyhítettek, a PLMA továbbra is a biztonságosra összpontosít, többek között extra széles folyosókkal, amelyek lehetővé teszik a nemzetközi látogatók számára a biztonságos és kényelmes bejárást, az új termékek és új beszállítók felfedezését.
Megjelennek a legfrissebb saját márkás trendek, mint például az egészség, wellness, fenntarthatóság, kényelem, bio, növényi alapú termékkörök. A kiemelt kategóriák közé tartozik a friss, fagyasztott és hűtött élelmiszerek, szárazáruk és italok, valamint a non-food, beleértve a kozmetikumokat, a szépség és egészség, a háztartás, a konyha, az otthon és szabadidő, a háztartási és egyéni védőeszközök cikkeit is.
Trendek és innovációk
A RAI Elicium épületében központi helyen található a „New Product Expo” terület, amely több száz termékújdonságot vonultat fel. Itt állítják fel a PLMA jövő áruházát, az Idea Supermarketet is. Ugyanebben a térben a PLMA 2021 innovációs verseny nyertesei, a Nemzetközi „Salute to Excellence Awards” dobogósai is bemutatásra kerülnek. A Salute to Excellence Awards díj azon termékek rangos elismerése, amelyeket szupermarketek, hipermarketek, diszkontok, drogériák és szaküzletek az elmúlt évben vezettek be.
Egy nappal a kiállítás megnyitása előtt a PLMA különleges szemináriumprogramot tart a RAI Fórumközpontban, ahol neves iparági szakértők mutatják be a legújabb insightokat előadásaikban. //
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >