Újra próbálkozik Belgiumban az orosz MyPrice diszkont
A korábban Mereként ismert orosz keménydiszkont-lánc a MyPrice újra próbálkozik a belga piacon. Miután korábbi kísérlete hirtelen félbeszakadt, az anyavállalat médiabeszámolók szerint két MyPrice üzletett nyitott Opwijk és Boussu városában.
Az üzletekben előre csomagolt hús és szárazáru, valamint non-food termékek választéka várja a vásárlókat még a versenytárs német Aldi árainál is állítólag 20%-kal alacsonyabb árakon. Mindkét üzlet minimalista, és csak korlátozott árukészletet tart raklapokra kihelyezve.
A MyPrice harmadik Boomban létesítendő pop-up üzletével kapcsolatban először a termékek származásával, megközelíthetőségével és a helyi tűzoltók ellenállásával kapcsolatos problémákkal szembesült.
A Het Nieuwsblad flamand napilap azonban arról számolt be, hogy a MyPrice hamarosan megnyithatja kapuit. Az üzlet vezetői arról biztosítottak mindenkit, hogy termékeket Oroszországból nem, „kizárólag az EU-ból és Ukrajnából” importálnak.
Emellett az üzlet megközelíthetőségével kapcsolatban is megállapodás született, és az első biztonsági tanúsítvány is közel áll a véglegesítéshez – derült ki a beszámolóból.
MyPrice
A MyPrice azt állítja, hogy „Kelet-Európában a legnagyobb diszkontlánc”, amelynek több mint 10 országban működik. A lánc állítása szerint 2020 óta van jelen Belgiumban, és célja, hogy „a vásárlók igényeinek és preferenciáinak megfelelően” növekedjen.
A diszkont a belga piacra Ukrajna orosz megszállásának kezdeti szakaszában lépett. Eleinte ellenállásba ütközött, különösen az első, Opwijkban található üzletét illetően, amely mindössze négy hónap után bezárt az alacsony látogatottság miatt.
Emellett a hírek szerint aggályok merültek fel az árak feltüntetésével kapcsolatban is, ugyanis az nem felelt meg a jogszabályi előírásoknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növekedési lehetőségeket keresnek az orosz élelmiszer-kereskedők
Az orosz kiskereskedők új utakat keresnek piaci részesedésük növelésére. A…
Tovább olvasom >Az Olimpia alkalmából megnyitotta első saját üzletét a Birkenstock Franciaországban
A kétszintes üzletben helyet kap egy közösségi események számára elérhető…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >