Újra próbálkozik Belgiumban az orosz MyPrice diszkont
A korábban Mereként ismert orosz keménydiszkont-lánc a MyPrice újra próbálkozik a belga piacon. Miután korábbi kísérlete hirtelen félbeszakadt, az anyavállalat médiabeszámolók szerint két MyPrice üzletett nyitott Opwijk és Boussu városában.
Az üzletekben előre csomagolt hús és szárazáru, valamint non-food termékek választéka várja a vásárlókat még a versenytárs német Aldi árainál is állítólag 20%-kal alacsonyabb árakon. Mindkét üzlet minimalista, és csak korlátozott árukészletet tart raklapokra kihelyezve.
A MyPrice harmadik Boomban létesítendő pop-up üzletével kapcsolatban először a termékek származásával, megközelíthetőségével és a helyi tűzoltók ellenállásával kapcsolatos problémákkal szembesült.
A Het Nieuwsblad flamand napilap azonban arról számolt be, hogy a MyPrice hamarosan megnyithatja kapuit. Az üzlet vezetői arról biztosítottak mindenkit, hogy termékeket Oroszországból nem, „kizárólag az EU-ból és Ukrajnából” importálnak.
Emellett az üzlet megközelíthetőségével kapcsolatban is megállapodás született, és az első biztonsági tanúsítvány is közel áll a véglegesítéshez – derült ki a beszámolóból.
MyPrice
A MyPrice azt állítja, hogy „Kelet-Európában a legnagyobb diszkontlánc”, amelynek több mint 10 országban működik. A lánc állítása szerint 2020 óta van jelen Belgiumban, és célja, hogy „a vásárlók igényeinek és preferenciáinak megfelelően” növekedjen.
A diszkont a belga piacra Ukrajna orosz megszállásának kezdeti szakaszában lépett. Eleinte ellenállásba ütközött, különösen az első, Opwijkban található üzletét illetően, amely mindössze négy hónap után bezárt az alacsony látogatottság miatt.
Emellett a hírek szerint aggályok merültek fel az árak feltüntetésével kapcsolatban is, ugyanis az nem felelt meg a jogszabályi előírásoknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >BP benzinkutakon nyit boltokat a DIA Spanyolországban
A spanyolországi DIA szupermarketlánc és a BP együttműködésének köszönhetően egy…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >