Újra pályázhatók a bormarketing kisprojektek támogatásai
A sikerre való tekintettel újra megnyitják a magyar borokat népszerűsítő hazai kisprojektek számára nyitott pályázati „ablakot”.
A Bormarketing Bizottság határozata alapján ismét lehet támogatásra pályázni a magyar borok, borászok, a borkultúra hazai népszerűsítését segítő projektek számára. A mostani keretemelésnek köszönhetően további bruttó 125 millió forint áll rendelkezésre. A vissza nem térítendő utófinanszírozású támogatás mértéke akár 70% is lehet. A kiírók a tapasztalatokat is figyelembe véve törekedtek a feltételrendszer tágítására, bízva abban, hogy a több olyan sikeres projektet is támogathassanak, mint a közelmúltban megjelent hiánypótló kiadvány, a hatnyelvű borászati szótár megjelentetése.
A kiírás kisebb összegekkel (minimum félmillió, maximum három millió forint) támogatja a profilba illeszkedő marketingtevékenységeket. A lehetőség 2011 decembere óta él: Az AMC korábban már 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők erőfeszítéseit támogassa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >