Újra pályázhatók a bormarketing kisprojektek támogatásai
A sikerre való tekintettel újra megnyitják a magyar borokat népszerűsítő hazai kisprojektek számára nyitott pályázati „ablakot”.
A Bormarketing Bizottság határozata alapján ismét lehet támogatásra pályázni a magyar borok, borászok, a borkultúra hazai népszerűsítését segítő projektek számára. A mostani keretemelésnek köszönhetően további bruttó 125 millió forint áll rendelkezésre. A vissza nem térítendő utófinanszírozású támogatás mértéke akár 70% is lehet. A kiírók a tapasztalatokat is figyelembe véve törekedtek a feltételrendszer tágítására, bízva abban, hogy a több olyan sikeres projektet is támogathassanak, mint a közelmúltban megjelent hiánypótló kiadvány, a hatnyelvű borászati szótár megjelentetése.
A kiírás kisebb összegekkel (minimum félmillió, maximum három millió forint) támogatja a profilba illeszkedő marketingtevékenységeket. A lehetőség 2011 decembere óta él: Az AMC korábban már 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők erőfeszítéseit támogassa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >