Újra megindult a német kiskereskedelem
Júliusban újra emelkedett a kiskereskedelmi értékesítés Németországban a júniusi visszaesés után. A növekedés a csökkenő árak miatt aktivizálódó vásárlóknak és a javuló gazdasági környezetnek volt köszönhető.
Az inflációval és a szezonális hatásokkal kiigazított adatok alapján júniusról júliusra az értékesítés havi szinten 0,7 százalékkal emelkedett az előző havi 1,3 százalékos csökkenés után – közölte a német szövetségi statisztikai hivatal. A kapott adat megegyezett az elemzői várakozásokkal. Éves szinten az értékesítés 1 százalékkal esett.
A fogyasztói bizalom 15 hónapos csúcsára emelkedett, miután a második negyedévben a gazdaság váratlanul bővülést mutatott. Az élelmiszer, az ital és a dohányáru értékesítések 0,1 százalékkal emelkedtek júliusban éves szinten, a nem élelmiszer ipari termékek értékesítése 1,5 százalékkal csökkent – közli a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >