Újra meghódítják Berlint a magyaros ízek
Kiváló magyar élelmiszerekkel, termékekkel, magyaros ízeket felvonultató „Magyar föld legjava” elnevezésű bisztróval, színes színpadi programokkal és hamisítatlan hazai dallamokkal mutatkozik be Magyarország a 83. Nemzetközi Zöld Héten (IGW), Berlinben. A január 19-28. között megrendezendő kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) immár 21. alkalommal vesz részt közösségi standdal, idén egy több mint 500 négyzetméteres területtel és 9 kiállítóval.
Magyarország az IGW kizárólagos partnerországaként óriási sikert aratott 2017-ben, így az Agrármarketing Centrum a 2018-as évben is hangsúlyos magyar megjelenéssel készül a mezőgazdaság, élelmiszeripar és kertészet legnagyobb európai fogyasztói kiállítására. A hazai részvétel célja, hogy a kiállításon bemutassa és népszerűsítse a kiváló minőségű magyar élelmiszereket és ízelítőt adjon az ország sokszínűségéből. A látogatók nemcsak a tradicionális ételeket és italokat kóstolhatják meg, hanem Magyarország kulturális értékeiből is ízelítőt kaphatnak a magyar színpad változatos programjain keresztül, hagyományőrző produkciókkal, táncos és zenés műsorszámokkal – élő zenével -, illetve egyéb szórakoztató műsorszámokkal tarkítva. A tavaly is nagy sikert arató mutatványosok, operett slágerek és a hamisítatlan cigányzene idén sem maradhat el a palettáról.
A kiállítás szerepét, jelentőségét és grandiózus méreteit a számok is jól mutatják: a 2017. évi IGW vásáron 65 ország 1550 kiállítója mutatkozott be mintegy 118.000 négyzetméteres területen. A 10 napos rendezvényen közel 400.000 ezer látogatót regisztráltak, ebből közel 85.500 fő volt szakmai érdeklődő. A látogatók a vásár ideje alatt 48 millió euró értékben vásároltak a megjelenő kiállítók portékáiból. Nemzetközi jelentősége vitathatatlan, tavaly 70 ország 5.000 újságírója tudósított az eseményről. A kiállítás mellett számos mezőgazdasági egyeztetésre, fórumra kerül sor minden évben, az évek során az európai döntéshozók és agrárpolitikusok fontos találkozójává vált.
Kapcsolódó cikkeink
SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >